English

شاهوارپور عنوان کرد:

روحانیت در استقبال از شهادت پیشتاز بوده است

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با تجلیل از چهار هزار شهید روحانی دوران دفاع مقدس گفت:روحانیت در همه عرصه‌های دفاع مقدس مقدس پیشتاز بود و به استقبال شهادت رفت.

روحانیت در استقبال از شهادت پیشتاز بوده است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ،سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز شنبه در همایش تجلیل از چهار هزار روحانی شهید دوران دفاع مقدس در سالن آیت اله خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز افزود:ما در هشت سال دفاع مقدس ، در بُعد معنوی مسلح شدیم و با وجود امکانات کم ولی با روحیه الهی، دشمن را عقب زدیم.
وی گفت: دشمن از بُعد معنوی و فرهنگ عاشورایی رزمندگان اسلام غافل بود و همین عامل، سبب شد دشمن به اهداف خود نرسد و شکست بخورد.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: موفقیت‌های رزمندگان اسلام مدیون حضور شهدای والامقام روحانی بود و اینها بودند که با روحیه دادن به رزمندگان و در کنار آن نفس گرم و ملکوتی امام خمینی(ره)، عرصه را بر دشمن تنگ کرد و نتوانست کاری از پیش ببرد.
شاهوارپور با بیان اینکه ظرفیت‌های سپاه ، ارتش و نیروهای مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس با حضور روحانیت شکوفا شد افزود: روحانیت در این راه شهدای عزیزی را تقدیم اسلام کرد و پس از جنگ تحمیلی نیز در کنار مردم در مواجهه با مشکلات ایستاد.
وی حضور روحانیت و طلاب جوان در عرصه‌های مبارزه با کرونا  را بسیار درخشان و تاثیر گذار خواند و بیان کرد: روحانیت در همه عرصه‌های اجتماعی ، فرهنگی و دینی پیشتاز بوده و حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است.
به گزارش ایرنا در همایش تجلیل از فرماندهان و چهار هزار روحانی شهید ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، شماری از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روحانیون ۱۰ استان کشور حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه