English

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور:

رشته وزنه برداری در مقایسه با بقیه رشته ها مظلوم است

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: رشته وزنه‌ برداری در ورزش کشور مظلوم واقع شده و باید کاری کرد که بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رشته وزنه برداری در مقایسه با بقیه رشته ها مظلوم است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در حاشیه هفته دوم مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز اظهار داشت: این رشته افتخارات بزرگی در میادین مختلف برای کشورمان رقم زده و یکی از ۲ رشته پرافتخار ایران است.

وی ضمن قدردانی از زحمات هیات استان و باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب برای توسعه رشته وزنه برداری افزود: در ۲ سال اخیر این باشگاه فعالیت‌های گسترده‌ای در وزنه برداری داشته و امیدواریم همچنان ادامه دار باشد.

وزنه‌برداری در ورزش کشور مظلوم واقع شده است 

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: این رشته مهم ورزشی، مدیون تلاش های بزرگان، پیشکسوتان و باشگاه های ورزشی سراسر کشور بوده و همگی ما باید قدردان آنها باشیم.

وی به همدلی ورزشکاران پرافتخار وزنه برداری کشور برای رشد و ارتقا این رشته اشاره کرد و افزود: در بحث قهرمانی توجه ویژه ای به رده‌های پایه داریم چرا که آینده وزنه برداری کشور به آنها تعلق دارد.

انوشیروانی گفت: یقین دارم تا ۲ سال آینده وزنه برداری کشور از هر لحاظ یک رشد چشمگیری خواهد داشت و باید به سمت شکوفایی پیش رفت.

وی افزود: کشور ما با این همه ظرفیت می‌توانست میزبان رویدادهای بین المللی مختلف باشد اما این امر محقق نشده است. رییس فدراسیون جهانی شخصا پیگیر حضور تیم ملی در مسابقات است که نشان‌دهنده اقتدار وزنه‌برداری ایران است.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: از سال آینده مسابقات لیگ برتر با حضور ۱۰ تیم برگزار و به دنبال افزایش سطح کیفی رقابت ها هستیم.

وی افزود: فدراسیون وزنه برداری نه تنها به دنبال درآمدزایی نبوده بلکه می خواهیم سطح دانش مربیان‌مان را افزایش دهیم. همچنین تا ۲ سال آینده کمپ ۲ تیم‌های ملی احداث خواهد شد.

انوشیروانی گفت: خوشبختانه ردیف اعتباری خانه وزنه برداری اهواز مجددا احیا شده و امیدوارم با کمک‌ شرکت مناطق نفتخیز جنوب این محل تا یکی، ۲ سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بر اساس این گزارش هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور از روز ۱۳ آذرماه در اهواز آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه