English

نفت رسانی به عشایر خوزستان

مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: بیش از پنج میلیون لیتر نفت سفید طی سال جاری بین عشایر خوزستان توزیع شد.

نفت رسانی به عشایر خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید اسکندر موسوی زاده مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: برای توزیع نفت سفید و کپسول گاز بین عشایر خوزستان مشکلی وجود نداشت و تلاش بر این بود با تامین سوخت موردنیاز از قطع درختان جنگلی جلوگیری شود.

وی به همکاری شرکت نفت برای تامین سوخت عشایر خوزستان اشاره کرد و گفت: تامین و توزیع سوخت بدون هیچ مشکلی انجام شد البته همیشه کمبود‌ها و گله‌مندی‌هایی وجود دارد.

سال گذشته بیش از ۵.۵ میلیون لیتر نفت سفید بین عشایر خوزستان توزیع شد

مدیر کل عشایر استان خوزستان اظهارکرد: سال گذشته بیش از ۵.۵ میلیون لیتر نفت سفید بین عشایر توزیع شد که کار بی سابقه‌ای بود.

موسوی زاده با بیان اینکه تابستان امسال به علت اسکان عشایر در مناطق ییلاقی سوخت زیادی نیاز نبود گفت: سوخت مورد نیاز برای زمستان نیز فراهم و بین عشایر توزیع شد که رضایتمندی این جامعه را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: زمانی که کپسول گاز با نرخ بالا عرضه می‌شد با همکاری‌های صورت گرفته توانستیم گاز را با نرخ پایین برای عشایر تامین و در اختیارشان قرار دهیم.

مدیرکل امور عشایر خوزستان با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت جهت توزیع نفت و کپسول گاز فعال هستند بیان کرد: مشکلات موجود در این راستا توسط عشایر گزارش شد که نسبت به رفع آن‌ها اقدام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه