English

ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد و از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بدون وقفه خواهد بود.

 ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، امیر آهن‌جان، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه هر چه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم، تقاضای سفر‌های درون‌شهری بیشتر می‌شود، از  ۱۹ اسفندماه، خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد و از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بدون وقفه فعال خواهد بود. 

او با اشاره به اینکه در روز‌های جمعه پایان سال خدمات‌دهی در تمامی خطوط دایر است، می‌گوید: سرویس‌دهی در روز‌های جمعه مورخه ۱۸ و ۲۵ اسفندماه برقرار است و سازمان اتوبوسرانی آماده خدمت به شهروندان محترم در روز‌های تعطیل پایان سال است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت ویژه برنامه‌ریزی شده و خطوط منتهی به آرامستان بهشت‌آباد تقویت خواهند شد.

آهن‌جان با اشاره به تقارن روز‌های پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود و افزایش نظارت و کنترل بیشتر، برای تسریع و تسهیل در جابه‌جایی شهروندان در روز‌های پُرتردد پایانی سال تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه