English

بیش از هفت هزار میلیارد ریال طرح راهداری خوزستان در حال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بیش از هفت هزار میلیارد ریال اجرای راهداری و زیرساختی پایانه های مرزی خوزستان در آستانه اربعین حسینی در حال اجرا است.

بیش از هفت هزار میلیارد ریال طرح راهداری خوزستان در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمد جولانژاد با بیان اینکه برای اربعین حسینی هفت هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در پایانه های مرزی استان تعریف شده که درحال اجرا است اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، نصب ۳۰ هزار علائم و تجهیزات ترافیکی، اجرای یک هزارو ۵۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۱۵ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۵ دستگاه ابنیه فنی، اجرای ۳۶ نقطه روشنایی نقطه ای و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه های مرزی با اعتباری بالغ بر ۶ هزارو ۳۸۰ میلیارد ریال درحال اجرا است.

جولانژاد با بیان اینکه اجرای تمام پروژه ها تا نیمه مردادماه به پایان می‌رسد گفت: علاوه بر پروژه های راهداری کار تقویت زیرساخت‌های پایانه های مرزی استان نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: در حوزه تقویت زیرساخت های پایانه های مرزی نیز کار نصب هشت هزارو ۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی، بهسازی و محوطه سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه های مرزی، توسعه چهار سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تاسیسات برقی و مکانیکی آغاز شده است.

خوزستان با داشتن ۱۹ هزار کیلومتر راه و همچنین برخورداری از صنایع نفتی، پتروشیمی و کشاورزی از استان‌های با اهمیت و حساسیت بسیار بالا در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده ای است.

مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه