English

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

در اسرع وقت جوایز کشتی‌گیران المپیکی خوزستان اهدا می‌شود/ اسماعیلی، سوریان دیگر است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این نوید را می‌دهم که در اسرع وقت طی مراسمی که گرفته می‌شود، جوایز نقدی کشتی‌گیران مدال آور خوزستانی در المپیک، اهدا خواهد شد.

در اسرع وقت جوایز کشتی‌گیران المپیکی خوزستان اهدا می‌شود/ اسماعیلی، سوریان دیگر است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حمید بنی تمیم در آیین استقبال از سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده که در کشتی فرنگی المپیک پاریس موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند، در جمع خبرنگاران، اظهارکر: برای اولین بار  استان خوزستان به واسطه همت دلاورمردان کشتی خوزستان صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدیم که کسب سه مدال از یک استان در یک رشته ورزشی در المپیک در نوع خود در ورزش ایران کم نظیر است.

او ادامه داد: سعید اسماعیلی به عنوان یک اعجوبه به کشتی دنیا معرفی شد و ان شاءالله یک حمید سوریان دیگری شاهد خواهیم بود و در مسابقات آینده بیشتر و از این جوان رعنا خواهیم شنید. میرزازاده نیز توانست اولین مدال تاریح سنگین وزن کشتی فرنگی ایران را در المپیک کسب کند و امیدوارم مهمدی که به تازگی به وزن ۸۷ کیلوگرم آمده است در المپیک بعدی نقره او به طلا تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تاکنون بار روی دوش خانواده این کشتی گیران و تعداد کمی از مسئولان استانی بود. کشتی گیران به وظایف خود عمل کردند و امیدوارم ما مسئولان به ویژه مسئولان ارشد استان به قول هایی که در قبال موفقیت این ورزشکاران در المپیک داده بودیم با قید فوریت عمل کنیم؛ دو قول مهمی که داده بودیم این بود که به این عزیزان ۵ هکتار زمین از طرح زراعت چوب و ۲۰۰ متر زمین مسکونی در شهرهای محل اقامت شان داده شود که می طلبد مدیرکل مسکن و شهرسازی و مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان این قول ها را عملی کنند چون مصوبه شورای ورزش نیز است. قول دیگر هم اهدای جوایز نقدی بود که این نوید را می دهم که این پول در حساب اداره کل ورزش خوزستان موجود است و در اسرع وقت طی مراسمی که گرفته می‌شود به این کشتی‌گیران اهدا خواهد شد.

او در ادامه بیان کرد: معتقدم اگر برنامه ریزی و تلاش باشد و در کنار این موارد مهم، صداقت و صراحت در کار نیز باشد خروجی آن قطعا موفقیت است. خوشبختانه در رقم خوردن این موفقیت در المپیک از خود ورزشکار و خانواده های آن ها گرفته تا هیات استان و شهرستان ها و نیز فدراسیون سابق کشتی که بذر این موفقیت را کاشت و فدراسیون فعلی با ریاست آقای دبیر و حسن رنگرز که از نخبه ها کشتی است، دخیل بودند. 

بنی‌تمیم عنوان کرد: کمیته ملی المپیک نیز حقوق ماهیانه کم سابقه ای برای این ورزشکاران که ماهی ۶۰ میلیون تومان بود، در نظر گرفت و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد  تومان جوایز نقدی درنظر گرفته بود که به اعتقاد من در کنار مسائل فنی و روحی روانی، باعث شد نتیجه شگردی رقم بخورد.

او در پایان نیز درباره دغدغه اشتغال ورزشکاران، خاطر نشان کرد: اشتغال ورزشکاران مدال آور یک قانون است اما جای تاسف است که علی رغم صنایع فراوان در استان خوزستان، متاسفانه درگیر مساله اشتغال ورزشکاران هستیم. باید واقعی به این موضوع بنگریم. مدیران عامل به ویژه مدیران شرکت های خصولتی و نیمه دولتی می توانند این ورزشکاران را استخدام کنند تا ورزشکاران بدون دغدغه ورزش و افتخارآفرینی کنند که این هم افتخاری برای آن شرکت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه