English

اولویت‌های خوزستان به رییس‌جمهور گفته شد/ نقاط ضعف مراسم اربعین رفع می‌شود

استاندار خوزستان با بیان اینکه مانند سال گذشته امسال نیز به محض به پایان رسیدن اربعین، اقدامات برای برگزاری اربعین سال آینده آغاز و سعی می‌شود نقاط ضعف برطرف شود، گفت: چهاربانده کردن جاده اهواز خرمشهر حتما باید پیگیری شود و به سال آینده موکول نشود.

اولویت‌های خوزستان به رییس‌جمهور گفته شد/ نقاط ضعف مراسم اربعین رفع می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی‌اکبر حسینی‌محراب امروز، ۷ شهریورماه در جلسه شورای اداری استان، ضمن تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی، دستگاه‌های نظارتی و خدماتی برگزار کننده اربعین، اظهار کرد: برای اینکه زوار امام حسین علیه السلام به سهولت زیارت کنند تلاش‌های بسیاری انجام شد. مانند سال گذشته امسال نیز به محض به پایان رسیدن اربعین، اقدامات برای برگزاری اربعین سال آینده آغاز و سعی می‌شود نقاط ضعف برطرف شود. به عنوان نمونه باید بهسازی جاده عبدالخان حتما در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه‌ داد: فرهنگ اربعین با فرهنگ جامعه گره زده شده و کاملا مشهود است و اربعین در زندگی مردم وجود دارد.

استاندار خوزستان گفت: چهاربانده کردن جاده اهواز -خرمشهر حتما باید پیگیری شود و به سال آینده موکول نشود.

حسینی‌محراب ضمن گرامیداشت هفته دولت، ادامه داد: شهید رجایی و باهنر سوختند تا ما امروز اینگونه در مقابل دشمنان بایستیم. رجایی و باهنر همدیگر را به خداوند سفارش می‌کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با رییس جمهور، ادامه داد: اولویت‌های استان به رییس جمهور گفته شد و رییس جمهور تاکید کرد که به هیچ وجه نباید وقفه‌ای در خدمتگذاری به مردم ایجاد شود. تقویت نظم و امنیت عمومی، تعامل با مدیریت شهری و خدمت‌رسانی، توجه به آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌شناسی، تعامل بر وحدت و انسجام از نظر رییس جمهور در اولویت است.

استاندار خوزستان افزود: مصرف برق امسال به صورت جدی بالا رفت. صنایع از این جهت مدیریت و به همین خاطر دچار مشکل شدند. به این جهت از صنایع عذرخواهی می‌کنیم. چرخه اقتصادی استان از طریق تولید انجام می‌شود.

حسینی محراب گفت: طرح‌های فدک و کوثر و… که مربوط به آب و برق برخی مناطق و روستاها است باید دنبال شود. باید بحث آب و برق استان به صورت ویژه، دنبال شود. خاموشی، باید خط قرمز استان باشد. همچنین در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها هستیم که دستگاه‌های مرتبط باید آمادگی لازم را داشته باشند. مسایل مربوط به ترافیک، امنیت و سرمایش کلاس‌های درس در مدت زمان باقی مانده، دنبال شود.

وی گفت: خبر و اطلاع رسانی و انتقال حوادث بسیار مهم است. از مستندسازان، خبرنگاران، سردبیران، عکاسان خبری و… متشکر هستیم که کمک حال دولت بودند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در هفته دولت امسال، ۲ هزار و ۲۲۴ پروژه در سطح استان با ارقام متفاوت کلنگ زنی و افتتاح شدند و در این زمینه یکی از اقدامات شهید رییسی رعایت عدالت به صورت مساوی در سطح استان بود.

حسینی محراب یادآور شد: در هفته دولت امسال، ۲ هزار و ۲۲۴ پروژه در سطح استان با ارقام متفاوت کلنگ‌زنی و افتتاح شدند. یکی از اقدامات شهید رییسی رعایت عدالت به صورت مساوی در سطح استان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه