English

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان پرداخت شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بهره‌برداران حوزه کشاورزی خوزستان پرداخت شد.

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حسین بهداروندی ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: این تسهیلات به ۶۴۴ طرح کشاورزی در حوزه‌های مختلف آب و خاک، امور اراضی و تویدات گیاهی استان پرداخت شد.

وی افزود: بودجه عمرانی و جاری سازمان جهاد کشاورزی در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت به طوری که سهم‌ این سازمان از ۹ درصد کل اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۱ به ۱۳ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید که از نظر حجم ریالی از رتبه چهارم کشوری به رتبه نخست کشور رسیدیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سال گذشته ۲۰۰ طرح در اعتبارات عمرانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تعریف شد که اجرای ۱۹۲ طرح با اعتباری افزون بر سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

بهداروندی به اختصاص یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی طرح‌های کشاورزی خوزستان اشاره و بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری وجذب تسهیلات بانکی نیز با وجود مشکلاتی که بانکها در پرداخت تسهیلات داشتند در ردیف‌های مختلف اعتباری تسهیلات خوبی به تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت شد.

وی ادامه داد: مبلغ ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به ۲۸ طرح سرمایه‌گذاری پرداخت شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان ج هاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۰ میلیارد ریال نیز از محل صندوق توسعه ملی یا ماده ۵۲ به ۴۵ طرح تعریف شده در حوزه دام و طیور، شیلات و آبزیان آب و خاک و تولیدات گیاهی پرداخت شد.

بهداروندی تصریح کرد: ۴۲۰ میلیارد ریال نیز با نرخ چهار درصد به ۳۵۷ طرح مشاغل خانگی به صورت قرض الحسنه پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: ۹۲۰ میلیارد ریال نیز به ۲۱۴ متقاضی مکانیزاسیون کشاورزی خوزستان از بانک کشاورزی پرداخت شده که این ادوات و ماشین آلات به ناوگان مکانیزاسیون استان افزوده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه