English

برگزاری انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان پس از ۹ سال وقفه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتخابات موسسه انجمن هنر‌های نمایشی استان پس از وقفه ۹ ساله برگزار شد.

برگزاری انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان پس از ۹ سال وقفه
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مجید منادی با اشاره به مشارکت حداکثری هنرمندان عرصه نمایش در انتخابات موسسه انجمن هنر‌های نمایشی، گفت: این انتخابات پس از وقفه ۹ ساله برای نخستین بار به صورت الکترونیکی در استان برگزار شد.

وی تعداد نامزد‌های تأیید شده در این انتخابات را ۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: کاندیدا‌ها براساس اساسنامه و شرایط اعلامی انجمن هنر‌های نمایشی کشور بررسی و اعلام شدند.

منادی تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات موسسه انجمن هنر‌های نمایشی استان خوزستان را ۸۵۷ نفر عنوان و اضافه کرد: از این تعداد حدود ۸۰ درصد در انتخابات مشارکت داشتند و بیشترین مشارکت استانی را رقم زدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین با اشاره به این‌که بنابر اساسنامه موسسه انجمن هنر‌های نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وظیفه نظارت بر روند برگزاری انتخابات، هماهنگی و تایید عضویت اعضای انجمن هنر‌های نمایشی، نظارت بر برگزاری مجمع عمومی استان را بر عهده دارد، گفت: این اداره کل هیاتی سه نفره را به همراه هیات موسس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان موظف به انجام این کار کرد که در یک فرآیند شفاف و مورد تایید مرکز کار خود را انجام دادند.

به گفته منادی نتایج انتخابات موسسه انجمن هنر‌های نمایشی استان خوزستان به ترتیب شامل آقایان سیدصادق فاضلی، حسین ذوالفقاری، آقای علی بنائیان، ساسان شکوریان، محمدحسین طهماسبی می‌باشند و آقای محمد یاقوت پور به عنوان علی البدل اول و آقای احسان آذربنیاد به عنوان علی البدل دوم هیئت مدیره معرفی شدند. همچنین آقای عبدالمحمد نعناکار با کسب اکثریت آرا به عنوان بازرس انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه