English

عزم جدی برای حل مشکل بیمارستان رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌شود ظرف یک سال تا یک سال و نیم آینده تمام مشکلات بیمارستان، برطرف شود.

عزم جدی برای حل مشکل بیمارستان رامشیر
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، امیر حسین نظری بیان کرد: با توجه به اینکه یک سری امکانات در بیمارستان رامشیر وجود ندارد بنابراین بیماران باید برای دریافت خدمات به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه دسترسی نداشتن به پزشک متخصص زنان یکی از دغدغه های مردم شهر رامشیر محسوب می‌شود افزود: مراجعه کنندگان به این دلیل به شهرهای اطراف مراجعه می‌کنند اما با پیگیری‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار است ظرف ۲۰ روز تا یک ماه آینده یک متخصص به صورت ثابت در بیمارستان رامشیر مستقر شود.

وی افزود: موضوع تکمیل امکانات بیمارستان در جلسه ای با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان رامشیر مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

نظری ادامه داد: دستگاه سی تی اسکن در مرحله خرید است که به زودی در بیمارستان مستقر خواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید امکانات رفاهی و خدماتی در بیمارستان رامشیر فراهم شود تا پزشکان که از مرکز استان یا استان‌های دیگر در این بیمارستان فعالیت می‌کنند بتوانند شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات داشته باشند.

بر اساس این گزارش بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر، بیمارستانی درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ۳۲ تخت ثابت است.

داخلی، جراحی عمومی، کودکان، اورژانس و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی از جمله بخش‌های این بیمارستان به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه