English

انبارهای ضایعاتی اهواز ساماندهی می شوند

فرماندار اهواز با تاکید بر لزوم ساماندهی انبارهای ضایعاتی در اهواز گفت: ساماندهی و جانمایی انبارهای ضایعاتی اهواز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در دست پیگیری است.

انبارهای ضایعاتی اهواز ساماندهی می شوند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید احمد موالی‌زاده بیان کرد: مذاکراتی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای در اختیار قراردادن زمین‌هایی با مساحت زیاد برای انتقال انبارهای ضایعاتی اهواز به این نقاط انجام شده است.

وی گفت: تا زمانی که انبارهای ضایعاتی در اهواز ساماندهی نشوند امکان رصد و نظارت بر زباله گردها و حل مشکلاتی را که برای اهواز ایجاد کرده‌اند وجود ندارد.

موالی‌زاده ادامه داد: در صورت توافق نهایی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان انبارهای ضایعاتی در مکان‌های تعیین شده و مشخص جانمایی می‌شود تا نظارت بیشتری بر این مکان‌ها وجود داشته باشد.

فرماندار اهواز با تاکید بر ساماندهی انبارهای ضایعاتی در اهواز تصریح کرد:نظارت بر انبارهای ضایعاتی باعث ساماندهی فعالیت زباله گردها و کاهش مخاطرات اجتماعی و زیست محیطی برای اهواز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراکز ضایعاتی به دوربین مدار بسته مجهز شدند اظهار کرد: اگر مراکز جمع آوری ضایعاتی سامانه‌ای شوند تخلفات و مخاطرات زیادی که در این بخش رخ می‌دهد کاهش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه