English

توسعه فضاهای ورزشی در مدارس خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی و همزمان با سراسر کشور، ۲۴ طرح ورزشی در مدارس خوزستان به بهره برداری رسید.

توسعه فضاهای ورزشی در مدارس خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی از طرح‌های دولت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است که در استان خوزستان موجب افزایش ۸۰ درصدی سرانه ورزشی مدارس شد.

عبدالله حبیبی با اشاره به اینکه امروز همزمان با بهره برداری از ۴۷۳ طرح ورزشی در کشور ۲۴ طرح در استان خوزستان افتتاح شد، افزود: در مهرماه نیز شاهد توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس استان خوزستان خواهیم بود. امسال استان نیز توانست رتبه برتر جشنواره نوجوان سالم را نیز کسب نماید.

وی از جذب نیرو‌های جدید تربیت بدنی در آموزش و پرورش خبر داد و  بیان کرد:همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهر ماه  حدود یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت نفت افتتاح و  تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال  در سطح استان خوزستان توزیع می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین میانگین رشد معدل دانش‌آموزان خوزستانی نیز در بین ۵ استان برتر کشور قرار گرفت که امیدواریم این اتفاقات در طی چندسال آینده ادامه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه