English

امام جمعه شوش:

حرم حضرت دانیال نبی(ع) باید به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود

امام جمعه شوش گفت: حرم حضرت دانیال نبی(ع) باید به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود و در این زمینه همه دستگاه های فرهنگی و رسانه ای شهرستان ماموریت دارند.

حرم حضرت دانیال نبی(ع) باید به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی مرعشی در شورای فرهنگ عمومی شوش در دفتر امام جمعه این شهر اظهار کرد: شوش، شهر فرصت‌های فرهنگی کم نظیر از جمله حرم دانیال نبی(ع)، دعبل خزایی و یادمان‌های دفاع مقدس است که این ظرفیت‌ها به خوبی در کشور و استان معرفی نشده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت اتحاد میان دستگاه‌های این شهرستان ادامه داد: مدیریت یک شهرستان با امکانات و بودجه محدود و مشکل فراوان بسیار دشوار است که در چنین شرایطی انسجام و همدلی میان دستگاه‌ها می تواند گره گشایی مسایل و تسهیل کننده امور باشد.

امام جمعه شوش گفت: اقدام‌ها و طرح‌های عمرانی مهمی در این شهرستان در حال اجرا است که باید در کنار این طرح‌های زیرساختی، به مساله فرهنگ و کار فرهنگی در شوش توجه جدی شود.

حجت الاسلام مرعشی با اشاره به جایگاه معنوی و فرهنگی شوش بیان کرد: شوش، شهر دانیال نبی(ع) و معراج شهدای گرانقدری است که این ظرفیت‌ها باید در امور فرهنگی این شهرستان به طور جدی مورد توجه قرار گیرند.

وی کار مشترک و هماهنگی میان دستگاه‌های فرهنگی شوش را ضروری دانست و افزود: شورای فرهنگ عمومی شوش باید قرارگاه جریان سازی فرهنگی در این شهرستان باشد و در این راستا بهره گیری از تمام نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

حجت الاسلام مرعشی تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: تریبون نماز جمعه مکانی برای مطالبه گری از دستگاه ها بوده و قدردانی از مسوولان خدوم و تذکر به دستگاه‌های کم کار برای گره گشایی از مسایل است.

وی ادامه داد: شوش، شهرستانی فرهنگی است که باید این ظرفیت فرهنگی در تمام طرح‌ها و برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شوش، وحدت میان مردم و مسوولان را مهمترین اولویت خود به عنوان امام جمعه اعلام و بیان کرد: امیدآفرینی و تبیین دستاوردها مهمترین ماموریت دستگاه‌های فرهنگی در این شهرستان است.

وی با تجلیل از خدمات امام جمعه سابق شوش گفت: حجت الاسلام علیزاده در پنج سال مسوولیت امامت جمعه شوش خدمات گسترده‌ای به این شهرستان ارایه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه