English

امام جمعه اهواز:

وعده صادق ۲ باعث سربلندی ایران شد

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: وعده صادق ۲ عملیات موفقیت آمیزی بود که باعث درهم کوبیدن رژیم غاصب صهیونیستی و سربلندی ایران شد.

وعده صادق ۲ باعث سربلندی ایران شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ با قدردانی از سپاه پاسداران بخاطر اجرای عملیات وعده صادق ۲ گفت: وعده صادق ۲ عملیات موفقیت آمیزی بود که رژیم غاصب و خونخوار و کودک کش صهیونیستی را درهم کوبید و باعث سربلندی ایران شد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، برای حمله موشکی نه تامل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم، بلکه درصورت لزوم، بازهم با قدرت تسلیحاتی که داریم، بازهم دشمن را درهم می‌کوبیم.  

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: برخی از جماعت انقلابی و رسانه‌های انقلابی می‌گفتند که ایران جرات حمله موشکی ندارد و پشت حزب الله راه خالی کرده است، باید گفت اینگونه سخنان، قضاوت بیخردانه است.

خطیب نماز جمعه اهواز اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله، رهبر جهان عرب بوسه بر دست سید خراسانی ما زد و در همه عرصه‌ها همراه رهبر ما بود و در نهایت با افتخار به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه اهواز با تبریک فرخنده میلاد امام حسن عسگری (ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، گفت: از مطالبات جدی رهبری معظم انقلاب اسلامی، موضوع حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فرزندآوری است که باید به آن توجه ویژه شود. مساجد و محل‌های مختلف باید بصورت گروهی همراه امام جماعت مسجد تذکر لسانی بدهند و موضوع بدحجابی باید ساماندهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه