English

آئین رونمایی از پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب برگزار شد

آئین رونمایی از پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان قیصر امین پور برگزار شد.

آئین رونمایی از پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته است، امسال موضوع بازسازی یادمان دکتر قیصر امین پور توسط انجمن ملی آثار مفاخر ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شرف انجام‌ است، مسئله ایجاد فضای فرهنگ سرا نیز با همت فرماندار، شورای شهر و شهرداری شهرستان گتوند در حال پیگیری است، و موضوع رونمایی از طرح آن در ایام برگزاری کنگره انجام خواهد شد، تا یادمان دکتر قیصر امین‌پور به مرکز ثقل فرهنگ و ادب در استان تبدیل شود.

عباس عباسی زاده، فرماندار شهرستان گتوند گفت: قیصر امین پور ظرفیت بزرگی در استان خوزستان است، مفاخر از سرمایه های فرهنگی هستند، که باعث پیشرفت و نبوغ فرهنگی هر شهر و استانی می شوند، که قیصر امین پور این ظرفیت را به ما داده است.

به گفته او دو الی سه هدف در این کنگره مد نظر ما می باشد، یکی اینکه پیوست فرهنگی بین ادارات فرهنگی را داشته باشیم، تا به آن اهداف کلان فرهنگی برسیم، دیگر اینکه قیصر به عنوان یک سرمایه یک الگوست، ما وظیفه داریم این الگو سازی را به بهترین نحو انجام دهیم.

موضوع سوم رونمایی از یادمان دکتر قیصر امین پور و بحث احداث مجموعه فرهنگی در کنار آرامگاه‌ این شاعر فرهیخته و انقلابی است که طرح آن آماده و رونمایی از آن در روز برگزاری کنگره انجام خواهد گرفت.

حمید بهداروندی، دبیر برگزاری کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب گفت: هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب در سال های گذشته بصورت یک محفل استانی با حضور شعرای استانی برگزار می شد که با پیگیری های به عمل آمده، توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار شهرستان گتوند، امسال به صورت کنگره برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه