English

دستگیری محکوم متواری مسلح و تحت تعقیب در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری مقتدرانه محکوم متواری مسلح و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

دستگیری محکوم متواری مسلح و تحت تعقیب در اهواز
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سرهنگ "حسین زلقی" در تشریح جزئیات خبر گفت: در راستای دستگیری محکوم متواری مسلح و تحت تعقیب در شهرستان اهواز، عوامل کلانتری ۳۶ این فرماندهی به محل اعزام و پس از هماهنگی و دریافت برآورد‌های اطلاعاتی، مخفیگاه آن را شناسایی و در محاصره کامل قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت اجرای گام به گام تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مقابله‌ای برای دستگیری افراد مسلح یادآور شد: در این مأموریت و از طریق گفتگو و مذاکره که توسط رئیس کلانتری انجام شد، عواقب ناشی از بی توجهی به دستور پلیس و هر گونه اقدامی که منجر به درگیری مسلحانه شود به این فرد یادآوری شد که در نهایت متهم به هشدار پلیس توجه نکرده واقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در درگیری متقابل با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، شرور مسلح را زمین گیر کرده و در نهایت تسلیم قانون می‌شود.

سرهنگ زلقی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۵ فشنگ جنگی از متهم تصریح کرد: متهم سارق طلاجات یکی از مناطق شهرستان اهواز بوده و به جرم سرقت از استان‌های همجوار متواری و تحت تعقیب می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان تصریح کرد: امنیت که از آن به عنوان خط قرمز پلیس یاد می‌شود امانتی است که شهدای گرانقدر میهن اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون بر عهده سربازان ولایت و وطن گذاشته اند و پلیس برای حراست از این میراث عظیم از هیچ تلاش و مجاهداتی فروگذار نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه