English

پاییز آلوده در خوزستان

هوای امروز ۸ شهر خوزستان در وضعیت خطرناک، بسیار ناسالم و ناسالم برای گروه‌های سنی و حساس قرار گرفت.

پاییز آلوده در خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه (۳۰ مهرماه) شاخص کیفی هوا در شهر خرمشهر به عدد ۵۰۰  AQI رسید که نشان دهنده هوای خطرناک (قهوه‌ای) است که براساس آن آن افراد باید از فعالیت خارج از منزل خودداری نمایند.

این میزان در شهر‌های هویزه ۲۹۱  و اهواز ۲۲۶ AQI ثبت شد که نشان دهنده هوای بسیار ناسالم (بنفش) است که براساس آن افراد باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری ورزند.

همچنین شاخص کیفی در شهر ماهشهر ۱۸۱، بهبهان  ۱۶۹ و حمیدیه و شادگان  به ۱۶۵ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی (قرمز) است که براساس آن افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.  

در این مدت نیز میزان آلودگی هوا در شهر رامهرمز به ۱۱۲ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس (نارنجی) می‌باشد که براساس آن افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه