English

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خون مطهر این شهدا راهگشای فتح قدس خواهد بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شهادت رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی؛گفت: خون مطهر این شهدا راهگشای فتح قدس خواهد بود.

خون مطهر این شهدا راهگشای فتح قدس خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شهادت رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: خون مطهر این شهدا راهگشای فتح قدس خواهد بود.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در پی شهادت چهار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از میهن گفت: مردم خوزستان به داشتن جوانان برومندی که بامداد شنبه هفته جاری در حراست از آسمان ایران در ماهشهر جان خود را تقدیم اسلام و میهن کردند افتخار می‌کنند.

وی افزود: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که جوانانی غیور و پر جرات به این کشور عنایت کرده تا خاک و ناموس وطن لگد مال اجانب نشود.

وی با بیان این‌که قدر و ارزش این امنیت را کسی می‌داند که رنج ناامنی و آوارگی را قدری چشیده باشد، گفت: این موجب نمی‌شود دردمندی فقدان این عزیزان را فراموش کنیم.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با تبریک و تسلیت شهادت چهار شهید سرافراز میهن، سرگرد حمزه جهاندیده، شهید سرگرد سجاد منصوری، شهید استوار مهدی نقوی و شهید گروهبان یکم محمد مهدی شاهرخی‌فر به خانواده‌های آن‌ها و مردم، اظهار امیدواری که خون مطهر این شهدا راهگشای فتح قدس گشته و موجب محو غده سرطانی به نام صهیونیسم از منطقه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه