English

رئیس کمیته تشکل‌ها و تعاونی‌های ستاد مرکزی دکتر قالیباف منصوب شد

با حکم علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف ، حمید اورعی بعنوان رئیس کمیته تشکل‌ها و تعاونی‌های کشور منصوب شد.

رئیس کمیته تشکل‌ها و تعاونی‌های ستاد مرکزی دکتر قالیباف منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حمید اورعی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به عنوان مسئول ستاد فضای مجازی دکتر قالیباف و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ در ستاد مرکزی شهید آیت الله رئیسی بعنوان مسئول بازرسی اقشار فعالیت داشته هم اکنون ماموریت سازماندهی و جلب مشارکت تعاونی ها و تشکل‌های کشور در ستاد اقشار را بعهده گرفته است.

وی در این باره به خبرگزاری موج گفت:در برهه کنونی کشور و جبهه مقاومت، جلب مشارکت حداکثری و حضور آحاد مردم با هر گرایشی در پای صندوق‌های رای می‌تواند ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی شود.

ایشان، با توجه به گستردگی تعاونی‌ها و تشکل‌ها در کشور، همراه سازی این جامعه بزرگ و تأثیر گذار برای حضور قوی در انتخابات ۸تیرماه و انتخاب فرد اصلح را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود؛ ما امروز در سطح کشور حدود ۱۰۴ هزار تعاونی فعال داریم که این ۱۰۴ هزار تعاونی فعال بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عضو دارند لذا جلب آرای اعضای تعاونی‌ها و تشکل‌های کشور می‌تواند کمک بزرگی در افزایش مشارکت و انتخاب فرد اصلح برای ریاست بر قوه مجریه باشد.

حمید اورعی گفت: از نظر ما همه افرادی که نامزد جبهه انقلاب هستند قابل احترام و بالقوه برای اداره کشور توانمند هستند، اما با توجه به سوابق اجرایی ۴۵ ساله و سرشار از موفقیت جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ، ایشان بالفعل میتوانند راه شهید خدمت را برای پیشرفت و خدمت به مردم ادامه دهند.

اورعی در پایان ضمن دعوت همه مردم ، بخصوص اعضای محترم تعاونی‌ها برای شرکت در انتخابات ادامه داد، دکتر قالیباف آزموده‌ای است که کارنامه درخشان او در ریاست مجلس، شهرداری تهران، فرمانده نیروی انتظامی کشور، فرمانده نیروی هوایی سپاه، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا،  رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده دوران دفاع مقدس که همواره مورد تمجید و اعتماد رهبرمعظم انقلاب بوده‌ است، ضمانت بی‌بدیلی است که نشان می‌دهد او بهترین خادم برای مردم در سنگر ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه