English

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف:

کسی در مصدر امور اجرایی کشور باید قرار گیرد که بتواند در جهت خلق ثروت قدم بردارد

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف تصریح کرد: امروز باید کسی در مصدر امور اجرایی باشد که بتواند در جهت خلق ثروت و رونق تولید، افزایش سرانه درآمد استان ها، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم، اصلاح نظام بانکی و رفع ناترازی بانک ها کار کند.

کسی در مصدر امور اجرایی کشور باید قرار گیرد که بتواند در جهت خلق ثروت قدم بردارد
به گزارش خبرگزاری موج

، علی نیکزاد در جمع شماری از مردم زنجان در مسجد جامع این شهر با تاکید بر اجماع نیروهای جبهه انقلاب بر یک نامزد واحد، افزود: در این شرایط باید به یک نفر برسیم که بتواند حکمرانی اسلامی را محقق کند و برای حوزه های مختلف کشور برنامه مدون و جامعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم، اظهار داشت: این عیب برای جبهه انقلاب است که انتخابات ما به دور دوم برود.

نیکزاد گفت: ما معتقدیم قالیباف، کسی است که می تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد چون هم سیاست داخلی و خارجی را می شناسد و هم برای کاهش تورم، رونق صنعت، کشاورزی و عمران شهری و روستایی برنامه دارد و مسلط بر قانون بودجه است.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف  با بیان آنکه حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران حکمرانی مبرهن، عزتمند و بر مبنای اخلاق اسلامی است، گفت: اگر کسی بگوید که جمهوری اسلامی دستاوردی نداشته، به شهیدان ظلم کرده است.

نیکزاد با بیان اینکه اکنون معادلات منطقه و دنیا بدون در نظر گرفتن ایران امکان ندارد، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و حریت به سمت قله ها حرکت می کند ولی مشکلاتی هم هست که عمده آنها معیشتی و اقتصادی است و باید برای حل آنها تلاش کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و حل مشکلات در حوزه های مختلف ۲ ویژگی حکمرانی شهید رییسی بود، گفت: امروز باید کسی در مصدر امور اجرایی باشد که بتواند در جهت خلق ثروت و رونق تولید، افزایش سرانه درآمد استان ها، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم، اصلاح نظام بانکی و رفع ناترازی بانک ها کار کند.

وی به اتلاف انرژی در کشور اشاره کرد و افزود: ۸۰ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می کنند که مصرف آنها باید رایگان باشد و مابقی مردم نیز به میزان مصرفشان باید هزینه انرژی را پرداخت کنند.

نیکزاد بر ضرورت عمل به وعده ها تاکید کرد و گفت: شهید رییسی به سفرهای استانی، عمل به وعده ها و مصوبات این سفرها وفادار بود و نباید باور مردم نسبت به این دولت و شهید بزرگوار از بین برود، از این رو بنای دولت خدمت و پیشرفت، حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رییس جمهور باید سلامت فکری و اخلاقی داشته باشد، گفت: ما دنبال پاکی، درستی و راستی هستیم و باید کسی را انتخاب کنیم که مصداق این ویژگی ها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه