English

فتاح از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات هشتم تیر دعوت کرد

سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور پیامی از آحاد مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

فتاح از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات هشتم تیر دعوت کرد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ، متن پیام سید پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت رئیس‌جمهور مردمی، جهادی و خدوم حضرت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، کشور را در بهتی بزرگ و مصیبتی سنگین فرو برد و ناگزیر از برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری کرد و فرصت دیگری را برای خلق حماسه، پیش روی ملّت داغدار و غیور ایران اسلامی قرار داد.

مردم رشید ایران با حضور پر شور و معنادار خود در تشییع شهدای خدمت در مقابل این واقعه تلخ حماسه آفریدند و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ان‌شاءالله حضور پر شور آحاد ملّت در انتخابات هشتم تیر نیز مکمل حماسه بدرقه شهیدان پرواز اردیبهشت می‌شود.

اینجانب اعتقاد راسخ دارم با عنایت پروردگار متعال، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حماسی و دشمن شکن مردم، صحنه با شکوهی از عزت ملّی، عظمت ملّت ایران و یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

لذا، این خادم کوچک مردم بزرگ ایران با دعوت از آحاد ملّت تقاضا دارد با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های رأی و سپردن سکان اجرایی کشور به دست فردی شایسته، آگاه، با اخلاص و انقلابی زمینه تکمیل مأموریت و تداوم راه شهیدان خدمت را فراهم آورند.

بِاِذنِ اللّهِ

سیّد پرویز فتاح

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه