English

واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

ترامپ در تحریم‌ هایی که علیه ما اعمال کرده، شکست خورده است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در حال حاضر ترامپ هم در تلاش هایی که برای مذاکره انجام داده و در تحریم هایی که علیه ما اعمال کرده، شکست خورده است.

ترامپ در تحریم‌ هایی که علیه ما اعمال کرده، شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص نامه ظریف به رهبر انقلاب، اظهار داشت: باید از این فرصت استفاده کنم و یک بار دیگر از طرف دولت و آقای رئیس جمهور، از رهبری تشکر و قدردانی کنم که نسبت به خادمین مردم در دولت عنایت دارند.

وی گفت: بی مهری به وزیر امور خارجه و بعضی از اعضای دیگر دولت شده بود، ظریف ابتکار عمل کرد و این موضوع را منعکس  و با محبت رهبری مواجه شدند. 

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: ما نگاه رهبری را به دولت و اعضای آن می دانستیم اما این پاسخ بیشتر باید برای آن کسانی باشد که به ادعای اینکه ولایت مدار هستند کار هایی می کنند که خلاف نظر رهبری است. 

واعظی در خصوص توئیت روز گذشته ترامپ، افزود: در حال حاضر ترامپ هم در تلاش هایی که برای مذاکره انجام داده و در تحریم هایی که علیه ما اعمال کرده، شکست خورده است. 

وی گفت: قراری که ترامپ در صحبت هایی که با روسای کشورهای اروپایی داشت این بود که اروپا دو ماه با آنها همکاری کند، تا آنها به هدفشان برسد اما اکنون یک سال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه