English

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

حاج قاسم در رأس مجاهدان ملت فلسطین از قدس و فلسطین دفاع می‌کرد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: از میان برداشتن او به دلیل ترس آمریکایی‌ها بود تا راه را به روی پیروزی و بزرگ طلبی و فساد صهیونیست‌ها باز کند و پروژه صهیونیست بتواند بر فلسطین مسلط شود و محاصره مجاهدین فلسطین تکمیل شود.

حاج قاسم در رأس مجاهدان ملت فلسطین از قدس و فلسطین دفاع می‌کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

،  «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش گفت: از میان برداشتن او به دلیل ترس آمریکایی‌ها بود تا راه را به روی بزرگی طلبی و فساد صهیونیستی باز کنند و پروژه صهیونیست بتواند بر فلسطین مسلط شود و محاصره مجاهدین فلسطین تکمیل گردد.

وی ادامه داد: تصمیم دشمن این است که فلسطین و قدس را بفروشند و این کار را در غیاب شهید حاج قاسم سلیمانی می‌کنند، شهادت می‌دهم حاج قاسم در رأس مجاهدان ملت فلسطین از قدس و فلسطین دفاع می‌کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه او فرماندهی بود که برای اسلام زندگی مجاهدانه‌ای داشت، گفت: او از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگتر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود، به طور خاص در جبهه فلسطین حاضر بود و نبرد‌هایی که انجام می‌داد برای آن بود که به فلسطین و مجاهدین فلسطینی زندگی جدیدی عطا کند و اشغالگری صهیونیستی را از ملت فلسطین و این کشور بزداید.

وی اظهار داشت: شهادت می‌دهم موشک‌هایی که پایتخت رژیم صهیونیستی را در هم کوبید خود حاج قاسم در رساندن آن‌ها به مجاهدین فلسطینی نظارت داشت و علاوه بر آن بر رساندن تخصص‌ها تجارب و دانش‌های متعدد دیگری بر فلسطین نظارت می‌کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: سال قبل که حاج قاسم به شهادت رسید، شهادت ایشان آغازی بر فروپاشی‌های دیگر منطقه بود و دیدیدم که رهبران منطقه یکی پس از دیگری در برابر سرور آمریکایی شان برای کسب حمایت از خود با یکدیگر مسابقه می‌گذارند و فلسطین را می‌فروشند و این دلیلی بر شکست آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم اولین فلسطینی و اسلامی بود که پرچم حمایت از فلسطین را بر دوش داشت، مجاهد زیست و تمنای شهادت در خاک فلسطین را داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه