English

سلامی:

هزار اتوبوس برای تردد زائران اختصاص دادیم/ تأمین آب شرب و احداث بیمارستان صحرایی در عراق

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آب شرب و احداث بیمارستان صحرایی در عراق مستقر شده است گفت: در موضوع امنیت به خصوص نقل و انتقال حدود یک هزار دستگاه اتوبوس از سپاه نقل و انتقال زائران را در داخل کشور انجام می دهد.

هزار اتوبوس برای تردد زائران اختصاص دادیم/ تأمین آب شرب و احداث بیمارستان صحرایی در عراق

به گزارش خبرگزاری موج، عصر امروز جمعه سردار سرلشکر حسین سلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: در موضوع نقل و انتقال حدود یک هزار دستگاه اتوبوس از سپاه نقل و انتقال را در داخل کشور انجام می دهد.

وی با اشاره به نقش سپاه در برقراری امنیتی در مسیر زوار اربعین اضافه کرد: بیمارستان‌های صحرایی، کمک به اسکان مردم، آب رسانی و استقرار کانکس های آب و همچنین کانکس هایی برای بیماران در پایانه‌های کشور و مسیر نجف به کربلا خودمان مستقر شده‌اند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: با تمام توان امکانات را توسط سپاه‌های استانی در استان‌های مرزی و حتی غیرمرزی و همچنین نیروی زمینی به کار گرفته ایم تا مردم سفر راحتی را انجام دهند.

وی هدف از سفر به مرز مهران را رفع مشکلات احتمالی عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل تردد زائران تلاش کنیم و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه