English

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

نماز جمعه و اعتکاف پادزهر فضای مجازی است / باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است البته پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.

نماز جمعه و اعتکاف پادزهر فضای مجازی است / باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه خانواده پهلوی ثروت انبوهی را با خود بردند گفت: در ۹ اسفند امام خمینی فرمان ایجاد بنیاد مستضعفان و جمع آوری اموال را صادر کردند.

وی ادامه داد: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است البته پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: می‌بینیم که در اربعین و عاشورا با بلند شدن یک پرچم امام جوانان دور یکدیگر جمع می‌شوند و هرچه دشمن رشته می‌کند پنبه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه باید مراتب علمی در کشور بالا رود گفت: اگر می‌خواهیم جوانان خود را بیمه کنیم باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم و برای پیروزی بر دشمن باید مراتب علم و دانش را در کشور بالا ببریم در حال حاضر تکنولوژی و علم در خدمت دشمنان است.

وی با بیان اینکه کمک به مردم برکات بسیاری دارد گفت: ساخت راه آهن، سد سازی از جمله این برکات است و امیدواریم بنیاد مستضعفان کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه