English

معاون سیاسی وزیر کشور:

دشمن سعی دارد با ناامیدی مردم باعث کاهش مشارکت عمومی شود

رئیس ستاد انتخابات کشور ابراز داشت: دشمن در برهه‌های مختلف با روش‌های مختلف برای مقابله نظام مقدس اسلامی وارد میدان شده است. امروزه نیز سعی دارد با نا امیدی مردم نسبت به آینده باعث کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شود و در این راه پمپاژ اخبار منفی و کذب را در دستور کار خود قرار داده‌ است که با بصیرت و حضور مجدد مردم با شکست روبرو خواهد شد.

دشمن سعی دارد با ناامیدی مردم باعث کاهش مشارکت عمومی شود
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدتقی شاهچراغی، با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکیدات ویژه‌ای مبتنی بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت داشته‌اند و وزارت کشور تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.

وی، با اشاره به اتفاقات دل‌خراش غزه، عنوان کرد: مردم غزه تحت شدیدترین حملات وحشیانه رژیم غاصب قرار دارند و دل هر انسان آزاده‌ای در جهان از غم کودکان غزه می‌شکند.

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان‌الاقصی به معادلات جهانی و منطقه‌ای، تصریح کرد: حمله کوبنده و غافلگیرانه حماس نتایج بسیار بزرگ و تاریخی را به همراه داشت؛ چراکه به تمام جهان اراده و زیرکی جبهه مقاومت را نشان داد.

شاهچراغی، با اشاره به فضای سنگین رسانه‌ای دشمن بر علیه کارآمدی نظام مقدس اسلامی، بیان کرد: دشمن در برهه‌های مختلف با روش‌های مختلف برای مقابله نظام مقدس اسلامی وارد میدان شده است. امروزه نیز سعی دارد با نا امیدی مردم نسبت به آینده باعث کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شود و در این راه پمپاژ اخبار منفی و کذب را در دستور کار خود قرار داده‌ است که با بصیرت و حضور مجدد مردم با شکست روبرو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه