English

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب:

شورای نگهبان در حوزه سیاسی باز عمل کنند

شریعتی گفت: از شورای نگهبان می خواهیم در حوزه سیاسی باز عمل کنند، البته بسیار تاکید داریم اگر کسی فساد اخلاقی و اقتصادی دارد جلوی آن را بگیرند.

شورای نگهبان در حوزه سیاسی باز عمل کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، مالک شریعتی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب خاطرنشان کرد: جدا از همه اختلاف سلیقه هایی که احزاب و گروه های مختلف با یکدیگر دارند از همه دوستان تقاضا دارم ما اینجا راجع به یک موضوع با هم متحد باشیم و آن هم بعید می دانم کسی در جمع باشد و مدافع فساد باشد.

وی افزود: حتی در دیدار احزاب و گروه های سیاسی مختلف با رئیس جمهور اعضای مختلف دیدار رییس جمهور نسبت به فساد واکنش نشان دادند و حتی آقای مرعشی درباره مقابله با فساد نکاتی را مطرح کردند.

وی در ادامه گفت: از شورای نگهبان می خواهیم در حوزه سیاسی باز عمل کنند، البته بسیار تاکید داریم اگر کسی فساد اخلاقی و اقتصادی دارد جلوی آن را بگیرند.

شریعتی در ادامه گفت: اگر اتحادی بین احزاب باشد می شود یک پیشنهادی را مطرح کرد، برای حضور در انتخابات و افزایش مشارکت متخدانه یک همایشی در دهه فجر برگزار کنیم.

شریعتی در پایان گفت: از همه احزاب سیاسی کشور درخواست دارم فساد را نفی بکنید، البته که در همه گروه های سیاسی انسان های پاک دست وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه