English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور مردم پای صندوق رای نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: ما در همه مراحل از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراها و خبرگان رهبری مشاهده می کنیم که این مراجعه وجود دارد. این مراجعه نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود.

حضور مردم پای صندوق رای نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری موج، در خصوص مشارکت مردم در انتخابات مجلس، اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران مراجعه به آرای مردمی است و احترامی است که برای نظر مردم دارد. ما در همه مراحل از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراها و خبرگان رهبری مشاهده می کنیم که این مراجعه وجود دارد. این مراجعه نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از مراجعه به رأی مردم به عنوان مردم سالاری دینی یاد کردند از طرفی نیز انتخابات چهره ای مناسب از کشورمان در جهان ترسیم کرده است بنابراین به هر میزان که مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد این چهره درجهان زیباتر خود را نمایان می کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: انتظار از مردم فهیم  ایران اسلامی مشارکت در انتخابات در جهت در تعیین سرنوشتشان است، از طرفی نیز با مشارکت بالا در انتخابات، شر دشمنان را دفع کرده و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کنند.

سنگدوینی بیان داشت: دشمنان با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای و تبلیغاتی خود تلاش می‌کنند، مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و این نشان دهنده اهمیت موضوع انتخابات برای کشور است و مردم بدانند با عدم مشارکت و همراهی با دشمن هیچ مشکلی از کشور حل نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات  از 4 اصل  سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت سخن گفتند چراکه در چارچوب انتخابات سالم می توان رقابت کرد و در بستر رقابت سالم می توان مشارکتی درست ایجاد کرد که به یک امنیت در کشور پایدار رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه