English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور جریانات مختلف سیاسی لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات است

نماینده مردم فراشبند در مجلس در ادامه حضور جریانات مختلف سیاسی فعال در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران را لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات دانست و گفت: عرصه و میدان انتخابات باید برای گرایش های مختلف سیاسی کشور که شناسنامه دار هستند، فراهم باشد.

حضور جریانات مختلف سیاسی لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات است

محمد مهدی فروردین نماینده فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار داشت: بدون‌شک انتخابات باشکوه امسال با مشارکت گسترده شهروندان خنثی‌کننده بسیاری از نیات‌های شوم آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها است و تنها راه مایوس شدن دشمنان قوی شدن ایران است و به‌ یقین یکی از مصادیق ایران قوی مجلس قوی است.

وی افزود: در این راستا لازم است نیروهای انقلاب با اتحاد واقعی و تبعیت از مقام عظمای ولایت از دست‌بندی‌ها و جهت‌گیری‌های غیر اصولی برای کوبیدن طرف مقابل جدا پرهیز کنند چرا که حل مسائل کشور تنها در محیط آرام امکان‌پذیر است.

نماینده فراشبند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ما باید برای برگزاری انتخاب سالم و پرشکوه تلاش کنیم و انشاءالله مسئولان نیز در این میدان جنگ ترکیبی در کنار ملت بزرگ ایران بدرخشند و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید برای مجلس شورای اسلامی افراد با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس پرانگیزه، وفادار به اسلام، مردم و انقلاب و کشور، سرسخت در مقابل دشمنان و دل‌نبسته به دنیال برگزیده شوند.

فروردین در ادامه حضور جریانات مختلف سیاسی فعال در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران را لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات دانست و افزود: عرصه و میدان انتخابات باید برای گرایش های مختلف سیاسی کشور که شناسنامه دار هستند، فراهم باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نباید کاندیدایی به دلیل دیدگاه سیاسی از میدان انتخابات حذف شود، تصریح کرد: در همین راستا برگزارکنندگان انتخابات باید فضایی عادلانه همراه با امنیت روحی برای حضور جریانات مختلف در انتخابات فراهم کنند.

این نماینده مردم در پایان با بیان اینکه جریانات سیاسی نیز برای حضور در انتخابات نباید فضا را سیاه جلوه داده و گذشته سایر جریانات را دستمایه ای برای تخریب آنها قرار دهند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات باعث می شود مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد؛ از این رو برگزاری رقابت سالم از وظایف جریانات مختلف، کاندیداها و همچنین مجریان انتخابات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه