English

سوال میرتاج الدینی از لاریجانی

چرا مانع اجرای قانون هدفمندی شدید؟

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزد محترمی که سالها رییس مجلس بوده اند باید به این سوال پاسخ دهند چرا مانع اجرای قانون هدفمندی شدند؟

چرا مانع اجرای قانون هدفمندی شدید؟
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سید محمدرضا میرتاج الدینی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درنشست خبری که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد، اظهارداشت: من  فرزند ایرانم از دیار آذربایجان  با سابقه حضور در خانه ملت برای تداوم راه خدمت به ملت  آمده ام  با تجربه حضور در دولت برای ساماندهی معیشتی مردمی که پای وطن ایستاده اند کلید تحول کشور را در دستان معلمانی می دانم که  با جان و دل  نسل های آینده را تربیت می کنند.

وی افزود: راهبرد توسعه اقتصادی  کشور را در دستان پینه بسته کشاورزان ، کارگران و  تولیگران می بینم  با شناختی که از وضعیت اقتصادی کشور دارم  می گویم که اقتصاد ایران نه نیاز به اصلاحات بلکه نیازمند انقلاب  اقتصادی است،  پایه اصلی این انقلاب اقتصادی برنامه ریزی دانشبنیان، جهش تولید، مشارکت واقعی مردم، محور اصلی عدالت ثمر ملموس آن پیشرفت کشور رفاه و رضایتمندی مردم است کلیات آن در سیاست های کلان  و در اسناد بالا دستی  و در برنامه هفتم مجلس آمده است اما برای تحقق آن مدل های اجرایی و  برنامه های عملیاتی لازم است.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: در دولت خدمت ما با اجماع نخبگان جامعه جهت تحول در نظامات اقتصادی  تلاش مضاعف خواهیم نمود.

میرتاج الدینی عنوان کرد: ایران اسلامی در حال پیشرفت است انقلاب اسلامی در حال فتح قله ها است  ما تا کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل نشود  و منابع مورد نیاز آن تامین  و مدیریت صحیح نگردد  محرومیت زدایی توسعه عدالت محور  و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد، البته با احیای ظرفیت های  بالقوه  مبتی بر ظرفیت ها و مزیت های نسبی کشور  باید منابع جدیدی ایجاد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

میرتاج الدینی هم به ستاد انتخابات کشور آمد

 

وی عنوان کرد: مردم عزیز ما بدانند بیش از دو برابر بودجه  عمومی دولت در حامل های انرژی بصورت غیر عادلانه هزینه می شود  که در صورت اجرای عادلانه قانون هدفمندی ۶۰ درصد از این منابع به صورت مستقیم در قالب کارت معیشتی یارانه نقدی و روشهای مدیریتی دیگر به رفع فقر و محرومیت زدایی منتهی میشود.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اجرای صحیح این قانون ضریب جینی و فاصله طبقاتی را به شدت کاهش میدهد و ۴۰ درصد از همین منابع به نیازهای اساسی کشور و حمایت از تولید صرف میشود که موجب توسعه و اشتغال میگردد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: نامزد محترمی که سالها رییس مجلس بوده اند باید به این سوال پاسخ دهند چرا مانع اجرای این قانون مهم شدند؟ و باعث شدند که این مساله همچون بهمن ،ویرانگر بر سر اقتصاد کشور آوار گردد و دیگر کسی جرات نزدیک شدن به آن را ندارد.

وی عنوان کرد:  بخشی از امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون مجاهدتهای سردار جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی در عرصه بین المللی است. مبنای سیاست خارجی ما تعامل گسترده و سازنده برای تحقق منافع و حقوق مردم و رفع تحریم های ظالمانه در چارچوب اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی میباشد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه