English

سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

۳۰ نفر بدون مدارک قانونی برای ثبت نام در انتخابات شرکت کردند + فیلم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در ساعت‌های اولیه امروز، ۳۰ نفر داوطلب برای نامزدی ریاست‌جمهوری به ستاد مراجعه کردند که بعد از بررسی مدارک شرایط لازم را برای ثبت‌نام قطعی نداشتند.

۳۰ نفر بدون مدارک قانونی برای ثبت نام در انتخابات شرکت کردند + فیلم

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج اظهار داشت: امروز پنجشنبه دهم خرداد از ساعت 8 صبح فرآیند ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

وی افزود: تا این لحظه حدود ۳۰ داوطلب برای انجام ثبت نام در وزارت کشور حضور پیدا کردند باتوجه به اینکه امسال در اطلاعیه شماره یک اعلام شد که حتما بررسی مدارک صورت می گیرد، اگر شخصی دارای شرایط در اطلاعیه آمده نبود ما از ثبت نام ایشان معذور هستیم، در این راستا تمامی افرادی که از ابتدای ساعت ثبت نام در ستاد کشور حضور پیدا کردند دارای شرایط نبودند.

سخنگوی ستاد انتخابات در خصوص شرایطی که داوطلبان باید مدنظر قرار دهند، خاطرنشان کرد:داوطلبین باید سنین 40 الی 75 سال باشند، دارا بودن مدرک حداقل فوق لیسانس،چهارسال سابقه تصدی در یکی از مدیریت های کلان کشور و دارای سوء پیشینه مواردی است که در ستاد انتخابات مدرک را از افراد  خواهیم گرفت، پس از بررسی داوطلبان می توانند وارد سالن  ثبت نام شوند.

اسلامی عنوان کرد: مدارک افراد به شورای نگهبان ارسال می شود و 22 خرداد انتشار آگهی نامزد های انتخابات را خواهیم داشت.

وی در توصیه ای برای مرحله ثبت نام، تصریح کرد:  در یکی دو روز اول افرادی که واقعا دارای شرایط هستند  به ستاد انتخابات مراجعه کنند روز چهاردهم  مانند سال های گذشته شلوغ خواهد بودهمچنین افرادی که شرایطشان با قانون انطباق ندارد به ستاد مراجعه نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه