English

زاکانی:

وضعیت کنونی قابل مقایسه با زمان شروع دولت سیزدهم نیست/ تا آخر پای کار مردم می مانم

علیرضا زاکانی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیت کنونی قابل قیاس با زمان شروع دولت سیزدهم نیست، اکنون براساس وظیفه و با دعوت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردمی آمده ام تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت صادقانه را در دولت خدمت محور قرار دهیم.

وضعیت کنونی قابل مقایسه با زمان شروع دولت سیزدهم نیست/ تا آخر پای کار مردم می مانم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، علیرضا زاکانی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درنشست خبری که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد، اظهارداشت:یاد و خاطره امام امت، شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، شهیدان مدافع امنیت و سلامت، شهدای محور مقاومت از جمله زنان و کودکان مظلوم غزه و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و سید شهیدان خدمت حجت الاسلام رئیسی و همراه ایشان را گرامی می دارم.  

وی افزود: رئیسی عزیز ما مومن، متندین و انقلابی و اهل منطق بود، لذا نسبت درست او با ولی و امام جامعه تبعیت با مردم ایران عزیز، خدمت و صداقت و با مسئولان تعامل و انسجام بود.  

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در عرصه بین الملل نیز نسبت شهید جمهور ما با دوستان انقلاب اسلامی و ایران عزیز حمایت و با دشمنان آن مخالفت صریح و مقاومت شجاعانه بود.  

زاکانی خاطرنشان کرد: منت می کشید که خدمت کند و هیچ وقت برای بازی ریاست، بلندی نجست بلکه پیگیر اوج گرفتن به سوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود، شهید رئیسی به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم را به دست گرفت. او به راه خویش مطمئن بود و با آرامش رفت. او بسیجی بود و بسیجی ماند و مگر نه اینکه پایان مأموریت بسیجی شهادت است.  

وی گفت: اندوخته سه سال دولت رئیسی همان راه جمهور است، ترسیم جهت گیری درست در مسیر انقلاب و ایجاد شرایط ثبات برای ایران عزیز است. وضعیت کنونی قابل قیاس با زمان شروع دولت سیزدهم  نیست، اکنون براساس وظیفه و با دعوت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردمی آمده ام تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت صادقانه را در دولت خدمت محور قرار دهیم.  

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم، قرار نیست که مردم در فشارهای اقتصادی بی پناه بمانند. قرار نیست که از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم، قرار نیست که سختی ها فقط برای قشر خاصی از مردم باشد، قرار نیست در برابر دشمنان انقلاب و ملت رشید ایران منفعل و تابع باشیم، قرار است تا به مدد الهی و یاری شهیدان و در تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با پشتوانه شناخت مطلوب از شرایط امروز کشور و با برنامه ای جامع و دقیق و با تحول معنوی و مادی، جهش بزرگی را در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم.  

زاکانی عنوان کرد: قرار است با برنامه و کارنامه، برای پیشرفت ایران عزیز و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت و رفع فساد و تبعیض تا آخر پای کار مردم بمانم.

وی تصریح کرد: قرار است با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالش ها فراهم شده و گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود. قرار است تا نگذاریم  جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه تحول جا بزنند و خاطرات سیاسی خود را به آرزوی مردم تبدیل کنند. قرار است به امید الهی با مشارکت مردم در هشت محور اصلی دولت خدمت را در راه جمهور برای تعالی ایران عزیز تشکیل دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه