English

نادران:

رئیس جمهور احزاب نخواهم بود

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از خدا اتکا به بر مردم دارم چرا که میخواهم رئیس جمهور مردم باشم نه گروه ها و جناح های سیاسی که بدنبال دست به دست کردن نظام مدیریت کشور هستند.

رئیس جمهور احزاب نخواهم بود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، الیاس نادران پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور ، اظهار داشت: بیست سال در انتخابات های مختلف بعنوان مشاور اقتصادی نامزدها توصیه هایی را داشتم که در عمل محقق نشد و اقتصاد کشور به نقطه مطلوب نرسید، از این بابت احساس وظیفه کردم که خود  آستین بالا بزنم و وارد صحنه شوم.

وی با بیان اینکه بنا بر این است راهبردهای تامین نیازهای اساسی مردم که در اجرا دچار انحراف شده را پیگیری کنم، افزود: هیچ احزاب و شخصیتی از من برای حضور در انتخابات دعوت نکرده و  مدیون هیچ حزب و جناحی نیستم،  مستقل پا به عرصه گذاشته و بعد از خدا  اتکا به بر مردم دارم چرا که میخواهم رئیس جمهوری مردم باشم نه گروه ها و جناح های سیاسی  که بدنبال  دست به دست کردن نظام مدیریت کشور هستند.

 

بیشتر بخوانید:

نادران کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد

ثبت‌نام نادران در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم

 

نادران با عنوان اینکه بدنبال نجات اقتصاد ایران هستم، خاطرنشان کرد: در سال 1400 طرحی برای بهبود نظام ارزی کشور برنامه ریزی شد که  در جلسات فرا مجلسی تصمیمات دیگری گرفته شد که نتیجه آن  تورمی است که در حال حاضر به کشور تحمیل شد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با هیچ جریانی به انتخابات نیامدم که بخاطر کسی کنار بروم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه