English

کریمی:

وضعیت معیشت مردم ایران از مردم افغانستان بدتر است

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون ذخایر ارزی اعم از نفت و گاز و کانی‌های مختلف در کشور سرشار است، اما سطح زندگی و معیشت مردم از مردم افغانستان خیلی پایین تر است.

وضعیت معیشت مردم ایران از مردم افغانستان بدتر است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، حمید کریمی نماینده ادوار مجلس از استان ایلام بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران از دلیل حضور خود در این عرصه گفت و اظهار داشت: بر اساس احساس تکلیف و مسئولیتی که احساس کردم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتم و امیدوارم اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدم با برنامه های مدون، ایران قوی و سرافراز را با هم بسازیم.

وی افزود: همه شاهدیم کشوری غنی و مستعد به لحاظ نیروی انسانی و منابع معدنی خدادادی داریم اما متأسفانه مردم ما در حال حاضر مثل یک کشور بهره مند و برخوردار زندگی نمی کنند و اکثرا مشکلات جدی دارند. گرانی کمر خانواده ها را که فرزندان تحصیل کرده دارند، شکسته است.

 

بیشتر بخوانید:

کریمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد

 

کریمی یادآور شد: زمانی که ضرورت حضور در جبهه احساس شد، سلاح به دست گرفتم و از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردم و بعد از پذیرش قطعنامه وارد کارهای سیاسی شدم. مدتی فرماندار بودم و مدتی هم با اعتماد مردم به عنوان نماینده فعالیت کردم.

وی درباره بخش دیگری از کارنامه اجرایی خود گفت: با پایان مجلس به دعوت وزیر وقت نفت به شرکت نفت رفتم و تا سال گذشته در مدیریت های مختلف ارشد وزارت نفت که بیشتر در حوزه های تولید و توسعه میادین نفتی و گازی در عسلویه و مهران بود مدیریت کردم.

این نماینده ادوار در ادامه تصریح کرد: امیدوارم با تیم منسجم اقتصادی و برنامه های مدون علمی بتوانیم منابع و ذخایر خدادادی را از حالت بالقوه به بالفعل درآوریم تا مردم بهره مند شود

کریمی خاطر نشان کرد: اکنون ذخایر ارزی اعم از نفت و گاز و کانی‌های مختلف در کشور سرشار است، اما سطح زندگی و معیشت مردم از مردم افغانستان خیلی پایین تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه