English

اسکندری:

می توانیم حصار تحریم ها را بشکنیم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما با استفاده از ظرفیت نخبگان جوان می توانیم حصار تحریم ها را بشکنیم و موجبات تحولات سازنده را فراهم کنیم

می توانیم حصار تحریم ها را بشکنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، محمدرضا اسکندری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور ، اظهار داشت: شرایط کنونی کشور ظرفیت های کشور در ابعاد گوناگون در سطح یک تمدن بزرگ تعریف می شد، گفت: با نگاه تعاملی به سمت رفع کمبودها و ایجاد جهش برای کشورمان قدم برخواهیم داشت.

 

بیشتر بخوانید:

اسکندری کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد

 

وی افزود: در این برهه تاریخی و حساس مأموریتی داریم که با استفاده از مشارکت مردم در امر تولید و پیشرفت، محقق خواهد شد. وی افزود: اینجانب با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی و دارا بودن کارنامه موفق در عرصه های اقتصادی، مدیریتی و کشاورزی و با کوله باری از تجربه به میدان آمده ام و آنچه با خود همراه دارم صرفا ایده، نظریه و رویا نیست بلکه کوله باری از تجربه است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: می خواهیم ضمن به کارگیری تجربه خویش آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم تا ایرانی همراه را داشته باشیم.

اسکندری عنوان کرد: ما با استفاده از ظرفیت نخبگان جوان می توانیم حصار تحریم ها را بشکنیم و موجبات تحولات سازنده را فراهم کنیم و سرلوحه ما بیانیه گام دوم انقلاب و نگرش رهبر معظم انقلاب در عرصه منطقه ای و بین المللی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه