English

آذری:

اصلاح نظام اداری در دستور کار دولت من است

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت من اصلاح نظام اداری و توسعه ریاست جمهوری را در دستور کار داریم.

 اصلاح نظام اداری در دستور کار دولت من است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، علی آذری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست با خبرنگاران حاضر در وزارت کشور،  با بیان اینکه سابقه فعالیت در حوزه های قضایی به عنوان رئیس دادگستری و در حوزه اجرایی و تقنینی را داشته ام، اظهار داشت: عرصه های مختلفی برای خدمت در دولت وجود دارد و ما نیز به دنبال این نیستیم که رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که به تمام علوم عالم باشد.

وی افزود: رئیس جمهور باید تحصیلات هماهنگ کردن و علم توانمندسازی و اعتمادسازی و همچنین تجربه کاری برای ارتباط بین مسائل را در کشور داشته باشد، رئیس جمهور باید بتواند از ظرفیت های مختلف قوه مجریه و بیش از 19 شورای موجود در کشور استفاده کند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری  با بیان اینکه رئیس جمهور باید در 4 مسند تصمیم ساز و تصمیم گیر باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور باید روابط بین قوا و جامعه مدنی را به نفع توسعه و مردم هدایت کند، تقویت وحدت ملی را با توانمندی باید داشته باشیم. برای توسعه و پیشرفت کشور حتما به حضور نخبگان و متخصصان نیازمندیم.

آذری خاطرنشان کرد: شفافیت در نظام های گزارش دهی فساد یکی از برنامه هایی است که از سوی قوه مقننه برای ریاست جمهوری تعیین شده است، اصلاح نظام اداری و توسعه ریاست جمهوری را در دستور کار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه