English

حسینی:

با اجرای قوانین اقتصادی می توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: خود را در معرض انتخاب شما قرار داده ام چون با اجرای قوانین اقتصادی می توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم.

با اجرای قوانین اقتصادی می توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سیدشمس الدین حسینی پس از ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور  با بیان اینکه قانون اساسی نشان داد، فقدان ناگهانی رئیس جمهور نمی تواند مانع کشورداری شود، اظهار داشت: من با بهره گیری از ظرفیت همگان و شکوفایی از استعدادهای کشور وارد این عرصه شده ام.

وی با عنوان  اینکه من سختی های شما را نخوانده بلکه شناخته ام، افزود: مشارکت شما کلید اصلاح امور حکمرانی و اعتلای همه امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه با هدف تحول اقتصادی وارد این عرصه شده ام، تصریح کرد: من توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی و نه از طریق کشمکش سیاسی دنبال خواهم کرد.

حسینی با عنوان اینکه تأمین مالی تورمی و نقدینگی بالا سبب نااطمینانی شده است، گفت: سیاست های اقتصادی ناکارآمد باعث رانت و فساد در توزیع درآمد شده است. عدم شفافیت و مداخله های غلط باعث بی انگیزگی سرمایه گذاران شده و سفره مردم را کوچک کرده است.

وی با عنوان اینکه به واسطه 3 دهه کار و تلاش در حوزه تقنین و اجرا به دیوانسالاری آشنایی دارم، گفت: به شما اطمینان می دهم با استفاده از تجارب خود، قدم برمی دارم، بی مایگی را برای حل مسائل اقتصادی مانع می دانم و خود را در معرض انتخاب شما قرار داده ام چون با اجرای قوانین اقتصادی می توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و همه جانبه و گره گشایی سیاست خارجی و اعتلای علمی و فرهنگی 3 محور اصلی برنامه های دولت من خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه