English

سرپرست ریاست جمهوری:

آیت الله محمدی آثار ارزشمندی بر جا گذاشتند

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: آیت‌الله طه‌محمدی آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

آیت الله محمدی آثار ارزشمندی بر جا گذاشتند

، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در پیامی با تسلیت رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان تصریح کرد: این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی-‌سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‌‌های مکتب اهل بیت (ع)، تبیین معارف اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

متن کامل پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان، موجب اندوه و تأثر خاطرگردید.

این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی-‌سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع)، تبیین معارف اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌‌مندان، به‌ویژه مردم شریف استان همدان و بیت مکرّم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت ‌دارم.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه در سن ۷۷ سالگی به‌ علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت.

او نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری از استان همدان و ۱۴ سال نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه شهر همدان بود. همچنین دارای عنوان حوزوی آیت‌الله بود و ۲۳ سال امام جمعه شهرستان فامنین را بر عهده داشت و بعدها به‌عنوان امام جمعه همدان منصوب شد.

پیکر آیت‌الله طه‌محمدی صبح فردا یکشنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ در همدان و بعد از ظهر فردا در فامنین تشییع و برای خاکسپاری به قم اعزام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه