English

سرلشکر صفوی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور در منزل شهید سپهبد علی صیاد شیرازی درگذشت همسر فداکار ایشان را به فرزندان و خانواده آن فرمانده دلاور تسلیت گفت.

سرلشکر صفوی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر صفوی در دیدار با فرزندان و خانواده شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: بی تردید صبر و شکیبایی مثال زدنی آن بانوی وارسته در سختی‌ها و دشواری‌های ناشی از دوران جهاد و نقش آفرینی‌های شهید صیاد شیرازی در ۸ سال دفاع مقدس و سپس مقطع بعد از شهادت او و همچنین تلاش و همت فاطمی در تربیت فرزندانی برومند ذخیره پر ثواب اخروی او خواهد بود.

سرلشکر صفوی با اشاره به دوران جنگ کردستان و دفاع مقدس که هم رزم شهید صیاد شیرازی بود خاطرنشان ساخت:

اینجانب از مقطع جنگ کردستان و پس از آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس به عنوان همرزم، شاهد تلاش ماندگار شهید صیاد شیرازی در پایه گذاری و بسترسازی وحدت میان ارتش و سپاه بوده ام و پیروزی های بزرگ دوران دفاع مقدس مانند عملیات طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس از آثار و پیامدهای این هماهنگی بوده و تردیدی نیست بدون همراهی مؤمنانه و صبورانه مرحومه مغفوره حاجیه خانم عفت شجاع، این شهید بزرگوار نمی توانست این چنین بدرخشد و تصویری جاودانه از یک فرمانده مؤمن، خردمند و شجاع را در آسمان قهرمانان ایران زمین ترسیم نماید. 

گفتنی است سرکار خانم «عفت شجاع» همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.

ایشان دخترعموی شهید صیادشیرازی بوده است که در سال ۱۳۵۰ با شهید صیاد ازدواج می‌کند. حاصل این ازدواج ۴ فرزند به نام‌های مریم، مرجان، مهدی و محمد است.

شهید سپهبد صیاد شیرازی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود. فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی؛ عضو شورای عالی دفاع ملی؛ معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از جمله مسئولیت های شهید صیاد شیرازی بوده است..

گفتنی است که علی صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین سال ۱۳۷۸ شمسی به دست منافقین، مقابل منزل‌اش، ترور شد و به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه