English

قالیباف:

مشکلات موجود و تورم بالای بیش از ۱۰ سال بدلیل ناکارآمدی است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد و تورم بالای بیش از ۱۰ سال بدلیل ناکارآمدی است.

مشکلات موجود و تورم بالای بیش از ۱۰ سال بدلیل ناکارآمدی است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، محمدباقر قالیباف در گردهمایی بزرگ جامعه کارگران اظهارداشت: دغدغه امروز ما امید است، هم برای امید به آینده و هم تلاش های گذشته را بعنوان ذخیره همراه خود داشته باشیم.

وی افزود: انتخابات از برکات امام و شهدا و فرصت طلایی برای تعیین سرنوشت خود است، ۸ تیر روزی است که ملت ایران با مشارکت و انتخابات دقیق برای مدت ۴ سال اداره کشور  فردی را انتخاب کنند.

وی افزود: این فرصت بزرگ موثر در سرنوشت آینده ، جوانان و فرزندان ما است.

 

بیشتر بخوانید:

گردهمایی کارگران و بازنشستگان با حضور محمدباقر قالیباف

 

قالیباف عنوان کرد: در مجلس یازدهم  قوانین خوبی تصویب شد ، قانون مهم و اساس کار است اما اگر چیزی که نوشته شد اجرا نشود ارزش آن در حد یک کاغذ است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز اگرچه مشکلات در جامعه و کشور وجود دارد اما در کنار آن ظرفیت هایی وجود دارد که داریم آنها را تلف می کنیم.

قالیباف افزود: باید در این برهه فردی را  انتخاب کنیم که فردا در مسند قرار گرفت بهانه جویی نکند.

وی گفت: اقشار مختلف از جمله کارگر، بازنشستگان، معلمین، روستایی، کادر پرستاری و درمان  مشکلات مخالفی دارد که بخش عمده آن بدلیل ناکارآمدی است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تورم بالا در قریب ۱۰ سال در کشور استمرار دارد.

وی افزود: آن چیزی که در زمان تصویب بودجه به آن توجه شد این بود که این بودجه برای دولت نبود بلکه بودجه مردم است.

قالیباف بیان کرد:  باید به  سمتی برویم که فاصله حقوق ثابت و تورم را کاهش داده چرا که  در غیر این صورت مشکلات افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: امروز نیازمند حضور رئیس جمهوری هستیم که سختکوش و پرتلاش بوده و شجاعت در تصمیم گیری داشته باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:  باید خوب کار کرده و کار خوب انجام دهیم ، از تصمیمات خلق الساعه که تجربه آن را در دهه ۹۰ داشته  و آسیب بسیاری را به کشور وارد کرد جلوگیری کنیم.

قالیباف بیان کرد: امروز  بیش از چهار دهه از انقلاب می‌گذرد، دیگر اوایل انقلاب نیست که از افراد شناختی نداشته باشیم، افرادی که امروز نامزد انتخابات هستند حتماً کارنامه و عملکردی دارند و باید با دقت به آن کارنامه و عملکرد نگاه کرد و تصمیم دقیق و صحیح گرفت.

وی اظهارداشت: اکنون تولیدکنندگان ما در روستاها  نیازمند توجه جدی مسئولین هستند، ما نتوانستیم آنگونه که باید آنها  را مورد توجه قرار دهیم.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در برنامه هفتم اولویت اول ما خانواده و  سبد خانوار در ابعاد مختلف است، اظهار داشت: خدمت زنان می‌گویم که ما باورمان این است که زن محور اساسی خانواده است و امروز انها به گونه‌ای عمل کردند که در اصطلاح ما هم مادرخرج خانه هستند هم تربیت فرزند را به عهده دارد و هم مخارج خانه را کنترل می‌کنند و خودشان به عنوان نیروی کار در بیرون از خانه مشغول به فعالیت  هستند؛ مکلفیم که این فرصت را برای زنان فراهم کنیم که بیرون از خانه فضای مناسب و امنی برای تلاش داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه