English

واکنش سخنگوی ستاد مرکزی قالیباف به ادعای خضریان :

ادعای چندباره انصراف دکتر قالیباف قطعا تکذیب شد

محمد انور بجار زهی درباره طرح چندباره ادعای انصراف دکتر قالیباف از سوی یکی از اعضای ستاد آقای جلیلی گفت : اظهارنظرهای اینگونه پیش از آغاز دور دوم مناظرات اقدامی غیر هوشمندانه ، غیراخلاقی و خلاف وحدت مورد انتظار جبهه انقلاب و عموم مردم شریف ایران است که دل در گرو نیروهای انقلابی دارند.

ادعای چندباره انصراف دکتر قالیباف قطعا تکذیب شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی دکتر محمدباقر قالیباف افزود : آقای دکتر جلیلی شخصیتی اخلاقمدار و انقلابی هستند و یقینا با سخنان وحدت شکن مخالفند ، چنین اظهارنظرهایی بدون هماهنگی با آقای دکتر جلیلی و به دلیل افت آرا ایشان در نظرسنجی ها از سوی اعضای ستاد ایشان مطرح می شود.

 وی افزود : آقای خضریان درحالی این اظهارات را مطرح کرده اند که جبهه مقابل نیروهای انقلاب درحال رقم زدن انواع هجمه های غیراخلاقی به کاندیداهای جریان انقلاب است . نگاه عقلانی حکم می کند که نیروهای انقلابی از ابراز چنین اظهاراتی در شرایط کنونی که هیچ مبنا و جایگاهی نداشته و تاسف آور است ، خودداری کنند.

دکتر بجارزهی با بیان اینکه خوب است آقای خضریان سری به نظرسنجی های واقعی ، فنی و علمی که این روزها منتشر می شود بزنند ، خاطرنشان کرد: آقای دکتر قالیباف با تمام قدرت آماده شرکت در مناظرات هستند و انتظار می رود که اعضای ستادهای کاندیداها به جای سرگرم شدن به اقدامات سلبی ، مشغول فعالیت ایجابی خود باشند . 

وی خاطرنشان کرد : ظاهرا برخی دوستان تجربه تلخ سال ۹۲ را فراموش کرده اند ، آقای دکتر قالیباف و نیروهای ایشان شدیدا به دنبال وحدت و مدافع آن هستند و البته که عقلانیت انقلابی حکم می کند که همه ما امروز به دنبال این مساله باشیم . 

دکتر بجارزهی تصریح کرد : وحدت نیروهای انقلاب در سایه همدلی و درک شرایط حساس رقم می خورد و این گونه اظهارنظرها یقینا برخلاف وحدت و دستمایه سواستفاده رقبا خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه