English

قالیباف:

اصلاح امور با انتخابات محقق می شود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون شک انتخابات بهترین راه برای اصلاح امور بر اساس قانون است.

اصلاح امور با  انتخابات محقق می شود
به گزارش خبرگزاری موج

،  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز در گردهمایی طرفدارانش با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: بدون شک مهمترین موضوع قابل بحث این روز ها انتخابات است.

وی  با بیان اینکه بر اساس قانون مهمترین راه برای اصلاح امور انتخابات است، افزود: امروز مهمترین موضوع در کشور مسائل اقتصادی است، تحقق بهبود وضعیت از طریق انتخابات انجام می شود

قالیباف با اشاره به اینکه روز جمعه ۸ تیر راه و مسیر امور مختلف کشور برای حداقل ۴ سال مشخص می شود، گفت: مسئولیت مهمترین و عالی ترین جایگاه کشور را به فردی واگذار می کنیم و حقیقتا تاثیر در آینده خود، فرزندان، نظام و انقلاب می گذارد به همین منظور باید در انتخاب دقت و توجه کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: موضوع مشارکت در اولیت نخست قرار دارد چرا که مشارکت حداکثری  امنیت ملی را برجای خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه با آغاز تبلیغات شاهد آن بودیم که چه کسانی آمدند و تبلیغاتی را عنوان کرد، افزود: افرادی که تفکری دوگانگی ، تورم و افزایش ۲۶ برابر نقدینگی  را در کشور به بار آوردند و خواستار تکرار آن روز ها هستند اما مردم ما آگاه و فهیم هستند.

قالیباف  با عنوان اینکه بر این اعتقاد هستیم که ناکارآمدی ریشه فساد  است، بیان کرد: اگر در کشور شاهد مسائل و مشکلاتی هستیم   ریشه  آن در این نوع فساد و تصمیم‌های خلق الساعه است؛ نابسامانی‌ها، ناکارآمدی ها و دوگانگی های بیهوده  سبب به عقب راندن یک دهه کشور و توقف سیستم شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با عنوان اینکه آب نوشیدنی را هم به برجام گره زدند، افزود:  مردم اجازه بازگشت به دهه ۹۰ را  نخواهند داد تلاش می کنیم با تداوم راه شهید رئیسی  کارهای ناتمام را تمام کرده  امور کشور را با حمایت و مشارکت مردم به پیش بریم.

 

بیشتر بخوانید: 

اجتماع مردمی حامیان محمد باقر قالیباف در ورزشگاه شیرودی تهران

 

قالیباف با اشاره به اینکه ذره ای در مناظره ها تنش ایجاد نکردم، تصریح کرد:  در زمان فعالیت بعنوان شهردار تهران نیز علیرغم اختلافات با دولت وارد تنش نشده و سبب اخلال در پیشبرد کار مردم نشدم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری  با اشاره به برخی مسائل خلاف واقعی که مطرح شده است، خاطرنشان کرد: من در سال ۹۸  مجلس و عضو شورای امنیت ملی نبودم و مانند دیگر جهادگران نیروی جهادی در نیروی امام رضا (ع)  بودم اما تا این لحظه کسی که مدعی این مساله شده بود تکذیب نکرده است. 

قالیباف با اشاره به اینکه به یاری خداوند و همراهی مردم  روز جمعه پایان تنش و آغاز گشایش در زندگی مردم خواهد بود، افزود:  اگر می‌جنگیم برای دین و دنیای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه