English

نخاله در مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید

شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در مسیر نزدیک کردن مواضع کشورها به فلسطین گام برداشتند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند.

شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در مسیر نزدیک کردن مواضع کشورها به فلسطین گام برداشتند
به گزارش خبرگزاری موج

، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان که در مصلی تهران برگزار شد اظهار داشت: به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین به تهران آمده‌ایم تا در این روز غم انگیز در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: آمده‌ایم تا یاد رئیس جمهور عزیز ایران را گرامی بداریم، کسی که در منطقه نقش بی‌بدیلی داشت و کارهای بزرگی را انجام داد که بخشی از آنها را می‌دانیم و بخشی از آنها را هم اطلاعی نداریم.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین افزود: و همچنین شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند. این یک موفقیت برای فلسطین و تمام منطقه بود.

نخاله بیان کرد: شهید رئیسی با تمام قدرت به نام ایران و جمهوری اسلامی ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان همچنان به قوت خود ادامه دارد و موثر است. ما در طوفان الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران همواره یاد می‌کنیم و مواضع رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه شهید ایشان را در حمایت از فلسطین فراموش نمی‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به این مناسبت از ملت ایران، مسئولین جمهوری اسلامی و در رأس آنها رهبری معظم انقلاب اسلامی به دلیل حمایت مستمر از مقاومت و ملت فلسطین تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت پیروزی قدس و فلسطین با یکدیگر ادامه می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه