English

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مهلت تبلیغات در مرحله دوم انتخابات توضیح داد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه گفت: با تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان و براساس اطلاعیه شماره ۲۸ ستاد انتخابات کشور ، دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات می توانند تبلیغات را شروع کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مهلت تبلیغات در مرحله دوم انتخابات توضیح داد
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن اسلامی در گفت وگویی افزود: آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با کسب بیشترین آرا، دو نامزد دور دوم هستند و می توانند تبلیغات را شروع کنند و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۴ تیرماه فرصت تبلیغات دارند.

وی با تاکید بر ممنوعیت تبلیغات از ساعت ۸ صبح پنجشنبه، رعایت قانون در تبلیغات از سوی نامزدها، ستادهای تبلیغاتی و هواداران آنها را الزامی دانست.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد تمهیدات برگزاری دور دوم انتخابات هم گفت: از امروز توزیع تعرفه‌ها و اقلام انتخاباتی را در داخل کشور شروع کرده ایم و امروز ۱۵ استان و پس از آن ۱۶ استان دیگر ملزومات و تعرفه‌ها را دریافت می‌کنند تا مرحله دوم انتخابات ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۵ تیر برگزار شود.

اسلامی همچنین افزود: برای رای گیری در خارج از کشور به جهت طولانی بودن مسافت، هم تعرفه مرحله اول و هم دوم را یکجا ارسال کردیم و اکنون تعرفه‌های مرحله دوم در اختیار شعب خارج کشور است و هموطنان ما می توانند در همان شعبی که در مرحله اول رای دادند، در مرحله دوم هم رای بدهند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور و به استناد تبصره " ۸" ماده " ۳۱" قانون انتخابات ریاست جمهوری ، شورای محترم نگهبان صحت انتخابات مذکور را در کلیه حوزه های انتخابیه کشور مورد تایید قرار داد.

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: لذا با عنایت به مواد " ۱۳ و ۱۴ " قانون فوق الذکر و نظر به اینکه هیچ یک از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موفق به کسب اکثریت مطلق آراء نگردیده اند، انتخابات یاد شده با نفرات اول و دوم " آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی " که بیشترین آراء را به دست آورده اند دو مرحله ای خواهد شد.

تاریخ برگزاری مرحله دوم روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۵ می باشد.

مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در سراسر ایران اسلامی و ۳۴۴ شعبه خارج از کشور برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه