English

در گفت‌وگو با خبرگزاری موج مطرح شد:

پاسخ آقاتهرانی به افرادی که آقای جلیلی را تندرو می‌نامند + فیلم

نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی ماندن روی برخی اصول را تندروی می‌گویند، بی‌خود می‌کنند.

پاسخ آقاتهرانی به افرادی که آقای جلیلی را تندرو می‌نامند + فیلم

مرتضی آقاتهرانی نماینده حوزه انتخابیه تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار کرد: خدا را شکر می‌گویم که انتخابات به خوبی برگزار شد، مردم ما همه آمدند پای صحنه، برای بار دوم نیز می‌آیند. وی افزود: در این دوره رقابت بین دونفر خواهد بود و مردم به‌ خوبی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آقای جلیلی مبانی فکری و اعتقادیشان بسیار درست بوده و نسبت به نظام حساس هستند، بیان کرد: در گذشته برای برنامه‌های نظام به خوبی فکر کرده است.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه  آقای سعید جلیلی چندین سال مسائل کشور را مورد بررسی قرار دادند، خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات اقتصادی و فرهنگی ما را به خوبی حل کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به افرادی که آقای جلیلی را تندرو می‌خوانند، تصریح کرد: تندرو یعنی چه؟ وقتی فردی به موضع درستی می‌رسد، پای آن بایستند اگر می‌گویید تندرو که غلط است، اتفاقا ثبات قدم، ایستادگی و مقاومت از ویژگی‌های اهل ایمان است و افراد موفق این‌گونه هستند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که زود شل می‌شوند و زود در برخورد با دیگران می‌توانند موضع خود را از دست دهند و بر  یک اصول نتوانند بایستند، کجایشان خوب است؛ حالا اسمش را گاهی اوقات به نحو بدی می‌گویند بی‌خود می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه