English

سرپرست ریاست جمهوری:

میزان حضور مردم در آغازین ساعات رأی‌گیری افزایش یافت

سرپرست ریاست جمهوری گفت: حضور مردم از ابتدای شروع رأی‌گیری تا کنون در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل افزایش یافته است.

میزان حضور مردم در آغازین ساعات رأی‌گیری افزایش یافت
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: خلأ وجود رئیس‌جمهور شهید لحظه به لحظه قابل لمس است. حضور من در وزارت کشور اول برای بیان خسته نباشید به دست‌اندرکاران انتخابات است، چراکه کار فوق‌العاده سخت و مشقت‌آمیز است.

وی افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری باید از یک سال پیش تدارک دیده شود، اما این کار سخت در  یک کشور پهناور با جمعیت 85 میلیونی  و دسترسی همگان در تمامی نقاط کشور بسیار سخت است، لذا از نیروهای اجرایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، رسانه‌ها و  وزارت ارتباطات که سبب اجرای کار خوب، منظم و مطمئنی شدند، سپاسگزارم.

سرپرست ریاست جمهوری با عنوان اینکه حضور مردم  از ابتدای شروع رأی‌گیری تا کنون در مقایسه با  مدت مشابه هفته قبل، افزایش یافته، بیان کرد: امیدواریم نهایتا فردی انتخاب شود که برای مردم ما مفید باشد.

مخبر با اشاره به اینکه در بازدید از اتاق کنترل برگزاری روند انتخابات شاهد همکاری چند ده هزار نفری در این انتخابات بودیم، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم سبب اقتدار، و سلامت مسائل حکومت می‌شود. یکی از مولفه‌های ارزش و عزت ایران که اکنون در دنیا  دارا هستیم، همین حضور  مردم در صحنه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه