English

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

امت اسلامی و مردم ایران آماده خونخواهی اسماعیل هنیه باشند

فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی درباره ترور اسماعیل هنیه و انتقام ایران از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امت اسلامی و مردم شریف ایران آماده خونخواهی باشند و مطمئن باشند این اتفاق خواهد افتاد.

امت اسلامی و مردم ایران آماده خونخواهی اسماعیل هنیه باشند
به گزارش خبرگزاری موج

، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر رژیم صهیونیستی تصور کند ترور شخصیت‌های موثر جبهه مقاومت در لبنان و یا شخصیت بزرگواری مثل اسماعیل هنیه می‌تواند در عزم و اراده ما را در این مبارزه خللی ایجاد کند و سستی به وجود بیاورند کور خوانده است.

فضائلی اظهار داشت: مطمئن باشند این خون‌ها و شهادت‌ها عزم و اراده ما را محکم‌تر و مصمم‌تر برای خونخواهی این شهیدان می‌کند، رژیم صهیونیستی و باند جنایت کار حاکم بر این رژیم تردید نکنند که خونخواهی اسماعیل هنیه انجام خواهم شد.

وی خاطر نشان کرد: تردید نکنند که دولت اسلامی در خونخواهی میهمان عزیز و شریف خودش آنچنان مجازاتی را برای این رژیم و برای این باند رقم خواهد زد که در فکر آنها هم نمی گنجد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تاکید کرد: امت اسلامی و مردم شریف ایران آماده چنین خونخواهی باشند و مطمئن باشند این اتفاق خواهد افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه