English

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

افرادی که با فوت یک زن در مقر انتظامی به خروش آمدند در برابر شهادت ۱۴ هزار زن در غزه کجا هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: افرادی که با فوت یک زن در مقر انتظامی به دلیل بیمهری به خروش آمدند در برابر شهادت ۱۴ هزار زن در غزه کجا هستند.

افرادی که با فوت یک زن در مقر انتظامی به خروش آمدند در برابر شهادت ۱۴ هزار زن در غزه کجا هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوقدانان ، با گرامیداشت یاد شهدای حقوقدان، اظهارداشت: امروز وقت یک انقلاب بزرگ حقوقی فرارسیده، حاکمیت نظام حقوقی منبعث از تمدن غربی آزمایش خود را پس داده است.

وی افزود: نظامی که در آن کشتن هزاران کودک بی گناهان، درست کردن شکنجه گاه ها، محروم کردن یک ملت از حقوق حقه خود  مشروعیت دارد اما نظامی که مبتنی بر آرای مردم اداره شده و  در طول ۴۴ سال  تمام امور بر اساس نظر مردم مدیریت می شود را  دیکتاتور می خوانند.

سردار نقدی بیان کرد: شاخص های حقوق غرب این است اگر  ۱۴ هزار زن بی گناه به شهادت برسانند قانونی است اما اگر یک خانم بخاطر بی انضباطی به مقر انتظامی دعوت می‌شود و بدلیل بیماری فوت می کند تمام جهان باید به خروش در می آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: جا دارد همه حقوقدانان واقعی حقوق بشر و آزادگان جهان  متحد شده و حرکتی را بر علیه حاکمیت شوم تمدن غربی شکل دهند، این موضوع در  نه در سالن های جلسات بلکه میدان شکل میگیرد.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: حق دادنی نیست  بلکه باید در میدان عمل  آن را بگیریم، متاسفانه یک غفلت بزرگ داشتیم که خیال کردیم تنها با بیانیه و  شعاردادن در خیابان می توانیم حرکت موثر داشته باشیم  در صورتی که دشمن ما هم ظلم کرده و هم در پرونده سازی پیشرو بوده، بیش از ۵۰۰ پرونده بر اساس مسائل واهی برعلیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند.

 وی عنوان کرد: از جمله پرونده سازی ها می توان به موضوع  برج دوقلو  و  افسردگی سگ نامزد سرباز آمریکایی اشاره کرد که  برای ما جریمه بریده و حکم صادر کردند اما ما با وجود این همه ظلم غفلت کردیم .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: کجاست پرونده ۱۴ هزار کودکی که در این چند ماه به شهادت رساندند، کودتای ۲۸ مرداد که سبب گردید بحرین از ایران جدا شود، منابع نفتی جدا شده ثروت های ما به غارت بردند.

وی گفت: این مجرمین و حامیان آنها به راحتی در کشورهای مختلف  گشت و گذار می کنند  اما یکی از کارمندان دفتری زندان اوین ۵ سال در  انفرادی کشورسوئد  زندانی می شود.

سردار نقدی عنوان کرد: ما  در عرصه حقوقی بدهی داریم، پرونده داعشی که آمریکا درست کردند  و بسیاری را شهادت و آواره کردند، اینا پرونده های مشترک همه امت مسلمان و کشور منطقه است که میتواند ما را متحد تر کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: حقوقدانان بسیجی میتوانند با فعالیت خود حقوق بشر واقعی محقق کنند.

وی با اشاره به برگزاری دادگاه شهدای مدافع حرم و اقدامات سازمان منافقین، گفت: دادگاه ۲۸ مرداد بزودی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه