English

وزیر کشور:

راه‌آهن کرمانشاه - خسروی را در دولت پیگیری می‌کنیم

مومنی، وزیر کشور تصریح کرد: برای تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات و همچنین تقویت تجارت در مرزهای استان، پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی را در هیات دولت پیگیری می‌کنیم.

راه‌آهن کرمانشاه - خسروی را در دولت پیگیری می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

،  اسکندر مومنی در جلسه قرارگاه اربعین استان کرمانشاه در مرز خسروی افزود: بازگشایی مرز خسروی و شبانه‌روزی شدن تردد زوار از طریق این مرز در چند سال اخیر کمک زیادی به سایر مرزهای اربعینی کشور کرده و ازدحام سایر مرزها را کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در مرز خسروی ایجاد شده، از تلاش مسئولان استان کرمانشاه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: ما هم در مرکز مسائل و مشکلات مرز خسروی را پیگیری می‌کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اکنون شاهد تردد روان و آسان زائران اربعین از طریق مرز خسروی هستیم، گفت: این تردد روان محصول کار جمعی و همکاری و هماهنگی مسئولان استان کرمانشاه است و از اینجا به همه آنها خدا قوت می‌گویم.

مومنی از تلا‌ش‌های مردم استان کرمانشاه در پذیرایی از زائران اربعین قدردانی کرد و افزود: رویداد اربعین شور و شادی زیادی در بین مردم ایجاد کرده و همکاری گروه‌های مردمی با مسئولان استان در این زمینه جای قدردانی دارد.

وی تاکید کرد هرجا بین مردم و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی همکاری و همراهی وجود داشته باشد به موفقیت رسیده‌ایم.

وزیر کشور همچنین خواستار بررسی نقاط ضعف و قوت در جلسات قرارگاه اربعین شد و گفت: باید برای سال آینده نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را نیز برطرف کرد.

مومنی با اشاره به گرمای هوا در مرزهای اربعینی کشور گفت: باتوجه به وضعیت مرزها نباید زائران معطل شوند و باید به سرعت از مرز عبور کنند.

وزیر کشور در ادامه سخنانش با اشاره به نقش مهم مرزهای استان کرمانشاه در زمینه تجارت تاکید کرد باید زیرساخت‌های تجارت کالا از طریق مرزهای استان کرمانشاه تقویت و زمینه‌های صادرات و واردات و ترانزیت کالا تسهیل شود.

مومنی با قدردانی از نقش مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، افزود: مردم کرمانشاه در دوران جنگ زحمات زیادی کشیدند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و بخش عمده ای از جبهه را همین مردم اداره کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه