English

معاون اول رئیس‌جمهور:

از دانش بین‌المللی نیز برای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین‌المللی نیز استفاده خواهیم کرد.

از دانش بین‌المللی نیز برای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدرضا عارف صبح امروز (شنبه) در مراسم تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل مقارن با آغاز هفته دولت، گفت: ما از امام خمینی (ره) آموختیم که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و خدمت به آنها واجب و فرض بر تمامی مسئولان دولتی است، لذا با امام،‌ شهدا و مردم عهد می‌بندیم در این مسیر کوشا باشیم و از هیچ خدمتی دریغ نورزیم.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: امام راحل به ما درس وحدت کلمه داد و امروز نیز یقینا با وحدت کلمه و هم افزایی مشکلات شناسایی و حل خواهد شد و مردم ان شاءالله نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید.

عارف با بیان اینکه قطب‌نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است، تاکید کرد: شاخص‌های تبیین‌شده  اقتصادی،‌ سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده که با انجام و به ثمر رساندن آنها،‌ ضمن پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.

عارف خاطرنشان کرد: مشکلات حل‌شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین‌المللی نیز استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه